arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

جزئیات تیراندازی راننده مازراتی در خیابان شریعتی / چرا پسر پولدار دست به اسلحه برد؟

پشت‌پرده تیراندازی راننده مازراتی به سمت مغازه فست‌فودی در خیابان شریعتی، اختلاف مالی میان او و صاحب مغازه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همشهری: پشت‌پرده تیراندازی راننده مازراتی به سمت مغازه فست‌فودی در خیابان شریعتی، اختلاف مالی میان او و صاحب مغازه بود.

 

از شب گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از درگیری میان چند نفر در خیابان شریعتی تهران و حوالی پل رومی، حکایت داشت.

کلیپ، صحنه‌ای را نشان می‌داد که عده‌ای مردی را محاصره کرده و او را کتک زده بودند و کمی آن‌طرف‌تر از وی نیز، یک خودروی مازراتی پارک بود و در توضیح این کلیپ گفته می‌شد که این فرد اقدام به تیراندازی به‌سوی یک فست‌فودی کرده است.

به‌دنبال این ماجرا و با حضور مأموران کلانتری ۱۰۱تجریش در محل حادثه، این فرد دستگیر و مشخص شد که او راننده مازراتی بوده و به‌دنبال اختلاف حساب با صاحب فست‌فودی به همراه تعدادی از دوستانش، به مقابل آنجا رفته و اقدام به تیراندازی کرده است.

متهم که ظاهرا از صاحب مغازه فست‌فودی طلب داشته، بر سر گرفتن طلبش با او دچار اختلاف مالی شده و به همین دلیل با دوستانش به آنجا رفته و اقدام به شلیک ۳ گلوله با سلاح زعاف کرده بود که خوشبختانه گلوله‌ها به کسی اصابت نکرده بود.

پس از آن نیز با افراد حاضر در آنجا درگیر شده بود که با حضور مأموران پلیس در محل، دوستان وی با پای پیاده فرار کردند و این فرد دستگیر شد.

به‌گفته رئیس‌کلانتری تجریش، با دستگیری این فرد اسلحه زعاف و ۵ تیر جنگی از وی کشف شد و مأموران پلیس پایتخت با دستور مقام قضایی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این موضوع و نیز نحوه و چگونگی تهیه سلاح را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نظرات بینندگان