arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

مصوبه کمیسیون تلفیق؛ منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه سال آینده ۵۴۶ هزار میلیارد تومان شد

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از افزایش منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. وی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود که منابع هدفمندی یارانه‌ها ۴۷۰ هزار میلیارد تومان باشد که کمیسیون این میزان را به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از افزایش منابع بخش هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در توضیح مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون گفت: در این جلسه منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود که منابع هدفمندی یارانه‌ها ۴۷۰ هزار میلیارد تومان باشد که کمیسیون این میزان را به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

میرتاج الدینی توضیح داد: ۷۶ هزار میلیارد تومان اضافه شده به منابع هدفمندی یارانه ها از محل فروش فرآورده‌های نفتی در داخل و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل می شود. علاوه بر اینکه بخشی از درآمدهای ایجاد شده باید در حوزه گاز و انرژی مصرف شود.

نظرات بینندگان