arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

خورشیدی: طارمی شرایط سختی دارد/ وضعیت تیم ملی بی‌سابقه است

سرپرست تیم ملی فوتبال با بیان اینکه شرایط عجیب این تیم در روزهای اخیر بی‌سابقه است گفت: «مهدی طارمی» در ترکیه شرایط سختی را تجربه می‌کند و اگر به ایران برسد بدون تمرین باید مقابل عراق به میدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سرپرست تیم ملی فوتبال با بیان اینکه شرایط عجیب این تیم در روزهای اخیر بی‌سابقه است گفت: «مهدی طارمی» در ترکیه شرایط سختی را تجربه می‌کند و اگر به ایران برسد بدون تمرین باید مقابل عراق به میدان برود.

«مجتبی خورشیدی» در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل عراق، اظهار داشت: شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تیم ملی بی‌سابقه باشد.

وی افزود: تلاش ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و به دنبال این هستیم بازیکنانی که با تاخیر وارد اردوی تیم ملی شدند، وضعیت مناسبی داشته باشند.

خورشیدی در خصوص اینکه امیر عابدزاده چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود گفت: عابدزاده و نیازمند باید ابتدا به پاریس ‌رفته و سپس از دبی به ایران می‌آمدند. انصاری فر هم باید از آتن وارد دبی می‌شد و سپس به تهران می‌آمد. فکر می‌کنم این ۳ نفر تا عصر امروز به جمع ما اضافه شوند.

وی ادامه داد: این بازیکنان باید تست بدهند و در قرنطینه بمانند. مهدی طارمی هم شرایط سختی دارد. دالامان فاصله زیادی با استانبول دارد و او در این شهر است. زمانی که طارمی به این شهر رسید ۷ ساعت در فرودگاه منتظر ماند. او وقتی به استانبول رسید به دلیل شرایط جوی پروازش راهی دالامان شد و شرایط سختی را تجربه کرد. در کل اگر او به اردو برسد بدون تمرین باید مقابل عراق بازی کند.

خورشیدی در خصوص اینکه آیا این سویه که در تیم ملی گریبان بازیکنان را گرفته امیکرون است یا خیر گفت: فعلا به ما چیزی نگفتند اما بیشتر بیماری‌هایی که در این شرایط وارد بدن می‌شود، امیکرون است. امیدوار هستیم بقیه بچه‌ها در سلامتی کامل برای مسابقه آماده شوند.

تیم ملی فوتبال ایران باید عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق برود.

این دیدار در مرحله نهایی مقدمات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود و تیم کشورمان در صورت برتری برابر عراق، صعود زودهنگامی به جام جهانی خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان