arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به امیکرون

فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی با توجه به روند افزایشی مبتلایان به سویه اُمیکرون خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به امیکرون

ایسنا: عیسی فرهادی با بیان اینکه احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به سویه امیکرون، از شهروندان تهران درخواست کرد که ضمن رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به دریافت دز سوم واکسن کرونا اقدام کرده و هرچه سریعتر دوره سه دز واکسن خود را کامل کنند.

فرمانده قرارگاه عملیات مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه یک شهر در وضعیت قرمز کرونا و حدود هشت شهر در حال نارنجی به سر می‌برند و مابقی شهر‌ها در وضعیت آبی و و زرد هستند افزود: با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور و افزایش مراجعان مبتلایان به امیکرون به مراکز درمانی هر لحظه امکان تغییر رنگ بندی و وضعیت شهرستان تهران محتمل بوده که ضمن نظارت‌های دستگاه‌های ذیربط همکاری شهروندان جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسناسیون را می‌طلبد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان، خواستار رعایت حداکثری پروتکل که تا کنون بوده مانند ماسک، فاصله‌های اجتماعی و رعایت بهداشت شده، تا با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون بتوان با کمترین تلفات این سویش جدید (امیکرون) را شکست داد.

نظرات بینندگان