arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

پیام رئیسی به اردوی تیم ملی فوتبال: در اولین فرصت بعد از پیروزی همدیگر را ملاقات خواهیم کرد

 رییس جمهور در پیامی اعلام کرد که مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم، اما به دلیل پروتکل‌های قرنطینه‌ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس جمهور در پیامی اعلام کرد که بعد از بازی با عراق در اردوی ملی‌پوشان حاضر خواهد شد.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد امروز(چهارشنبه) نماینده ویژه رییس جمهور پیام خداقوت و آرزوی موفقیت را به بازیکنان تیم ملی فوتبال رساند و گفت رییس جمهور قصد حضور در کمپ تیم های ملی را داشت که پس از مشورت با تیم‌های پزشکی و رعایت ملاحظات کرونایی تیم ملی، حضور در جمع بازیکنان را به پس از مسابقه واگذار کرد.

متن پیام رییس جمهوری به شرح زیر است.

فرزندان برومندم؛

مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم اما به دلیل پروتکل های قرنطینه ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد.

عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی و یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته تان دیده ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه های جهانی و بین المللی نمایندگی می کنید خرسندم و به شما می بالم.

فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشوراست و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

خدا یار و دست حق به همراهتان.

گفتنی است آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق، امروز(چهارشنبه) برگزار می‌شود و ملی‌پوشان فردا باید در هفتمین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق بروند. پیروزی شاگردان اسکوچیچ به صورت قطعی ایران را به جام جهانی می‌رساند.

این دیدار فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان