arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

امام جمعه اصفهان: امروز همه امکانات در کشور به صورت مساوی تقسیم شده است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در کشور ایران عدالت اجتماعی برقرار شده است، ابراز داشت: امروز همه امکانات به صورت مساوی تقسیم شده است و در دهه فجر باید اعلام شود که چه کارهایی را علی رغم همه کارشکنی‌های دشمن انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: امام جمعه اصفهان گفت: در برخی از موارد شاهد بی تدبیری از سوی مسئولان هستیم اما مردم دین را از این کم‌کاری‌ها جدا کرده‌اند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر عراق که موجب شادی همه مردم ایران شد، اظهار داشت: این پیروزی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده و برای ما بسیار شیرین بوده است.

وی افزود: در ماه بهمن مردم و روحانیون سختی‌های زیادی را تحمل کردند، بختیار اجازه ورود امام (ره) به کشور را نمی‌داد و روحانیون در دانشگاه تحصن کردند، شعارهای زیادی علیه شاه و بختیار دادیم و در نهایت امام (ره) بعد از ۱۵ سال به ایران برگشت.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در کشور در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم، اضافه کرد: هر چند مشکلاتی را داریم و جانبازان زیادی از جنگ برای ما باقیمانده است اما موفق شده‌ایم.

وی با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس بی نطیر بود و در طول تاریخ هیچ کشوری به تنهایی در جنگ با همه دنیا موفق نبوده است، ابراز داشت: این در حالی است که رزمندگان ایران با دست خالی و با رشادت‌ها و ایثار جان و مال خود موفق شدند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: جنگ را پیروز شدیم و این در حالی بود که حتی یک وجب خاک را از دست ندادیم و این در حالی است که در حکومت‌های قبلی به راحتی بخش‌های زیادی از کشور از دست رفت.

وی با بیان اینکه پس از ناامیدی از جنگ رو به رو دشمن به جنگ اقتصادی روی آورد، ابراز داشت: چندی پیش سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که فشار حداکثری علیه ایران شکست خفت باری برای آمریکا بوده است.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: سخن سخنگوی وزارت امور خارجه کم نیست و این بیانگر عزت ایران است، مردم باید معنای این حرف را بفهمند و با این امر مقدمه حضور را فراهم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد شاهد بی تدبیری از سوی مسئولان هستیم اما مردم دین را از این کم‌کاری‌ها جدا کرده‌اند، گفت: برخی‌ها که دوره‌ای نیز رئیس جمهور بوده‌اند گفته‌اند که حکومت ما مانند امیرالمونین (ع) نشده است، او باید بگوید کجا حکومت تغییر کرد؟ دشمن در مقابل ما است، ما مقاومت‌های زیادی را داشته‌ایم همانطور که در حکومت حضرت علی (ع) نیز شاهد چنین شرایطی بوده‌ایم و در حکومت حضرت علی (ع) برخی قرآن سرنیزه کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه من حکومتی که بیشتر بر روی وظایف دینی تاکید داشته باشد و این وظایف را اجرا کرده باشد بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دانم، افزود: همواره دشمن در مقابل انبیا و اولیا بوده است و هر چه بینش مردم بیشتر شود کارها بر روی مدار خوبی حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کشور ایران عدالت اجتماعی برقرار شده است، ابراز داشت: امروز همه امکانات به صورت مساوی تقسیم شده است و در دهه فجر باید اعلام شود که چه کارهایی را علی رغم همه کارشکنی‌های دشمن انجام شده است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آمریکا و کل دنیای کفر دشمن ما است، ادامه داد: مکارها در دنیا نشسته‌اند تا به ایران آسیب بزنند اما با روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب همه دشمنان نقش بر آب شده است.

نظرات بینندگان