arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

محموله ۱۰ میلیاردی لاستیک قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله لاستیک ماشین آلات راهداری قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله لاستیک ماشین آلات راهداری قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

 سردار "غلامرضا جعفری" با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، در ادامه طرح کنترلی صنوف و مقابله با قاچاق کالا و با هدف جلوگیری از هرگونه احتکار کالاهای اساسی روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات بندرعباس یک انبار احتکار لاستیک را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۰ حلقه انواع لاستیک ماشین الات راهداری قاچاق و فاقد مدارک و بارنامه گمرکی معتبر کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار جعفری پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.

نظرات بینندگان