arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

درویش: پرسپولیس خانه گل‌محمدی است، آدم که از خانه خود قهر نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید به دنبال حل مشکلات است تا یحیی گل‌محمدی به تمرینات باز گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید به دنبال حل مشکلات است تا یحیی گل‌محمدی به تمرینات باز گردد.

رضا درویش درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی‌گری این تیم اظهار کرد: هم بازیکنان، هم آقای گل محمدی حق دارند که از شرایط ناراحت باشند چون در گذشته به آن‌ها خلف وعده شده است. این خلف وعده‌ها انباشته شده و حالا که ما آمدیم می‌خواهند مشکلات را یکجا حل کنیم. این کار واقعا سخت است. ما باید با هم مشکلات را حل کنیم یعنی یک نفر نمی تواند کار را به تنهایی پیش ببرد. آقای گل محمدی، آقای حسینی به عنوان کاپیتان تیم و آقای پیروانی و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را حل کنیم. از سه ماه قبل به بازیکنان وعده فردا را می‌دادند که این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده است. بازیکنان می‌گویند ما پاداشی دریافت نکرده‌ایم که در این زمینه هم آن ها حق دارند و هیچ پاداشی پرداخت نشده است.

وی افزود: من حدود ۱۲ روز است که آمده‌ام و با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌ام. من آمده بودم براساس یک پیش بینی و برنامه ریزی که از قبل داشتم مشکلات را حل کنم اما دیدم که به طور مثال روی پیراهن از قبل تبلیغ زده‌اند و پولش را گرفته و خرج کرده‌اند. پشت پیراهن هم همین جریان وجود داشت. پول تبلیغات محیطی هم از قبل گرفته شده است. ما دیدیم که باید از فضاهای دیگر استفاده کنیم. با همه این شرایط تلاش کردیم که ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کنیم که ۸ درصد پرداخت شده و مابقی هم طی روزهای آینده پرداخت می شود. در پرونده اوساگونا هم ۱۰۱ هزار دلار فراهم کردیم و پرداخت شد که سه بار این پول برگشت خورده بود اما به حمدالله دیشب به حساب بازیکن نشست و می‌توانیم امیدوار باشیم که پنجره باشگاه باز شود. الان با مشکل پرداخت پول محمد نادری و همین طور باشگاه پدیده روبه‌رو هستیم که فرصت زیادی برای پرداخت این بدهی‌ها هم نداریم. همه این مسائل نشان می‌دهد که مشکلات در باشگاه پرسپولیس زیاد است. ما راهی نداریم جز اینکه همه با هم دست به دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم. در غیر این صورت امکان پذیر نیست که مشکلات حل شود.

او در ادامه درباره گفت‌وگویش با یحیی گل محمدی طی روزهای گذشته هم گفت: من به آقای گل محمدی گفتم حق با شماست و مشکلات وجود دارد اما این ها باعث نمی شود که آدم از خانه خود قهر کند. پرسپولیس خانه آقای گل محمدی است و باید همیشه بماند. ما دست به دست هم می‌دهیم و مشکلات را حل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا تا دوشنبه‌ای گل محمدی تعیین کرده، خواسته‌ او برآورده می‌شود یا خیر، گفت: آقای گل محمدی بحث زمین تمرین را داشتند که ما زمین تمرینی که مد نظر بود را هماهنگ کردیم و قرار است قراردادش منعقد شود. از طرف دیگر زمین دیگری هم خواسته بودند که در صدد هستیم آن زمین را هم فراهم کنیم. کارهایی که در حد وسع ما بوده انجام داده‌ایم و وظیفه ما است که این کارها را انجام بدهیم. اگر می‌خواهیم تیمی قهرمان شود وظیفه ما است که همه شرایط را فراهم کنیم. ما در صدد حل مشکلات هستیم اما توجه به شرایط اقتصادی جامعه فراهم کردن ۵۰ میلیارد تومان طی مدت یک هفته یا ۱۰ روز کار تقریبا نشدنی است اما سعی می‌کنیم کم کم مشکلات را حل کنیم و رضایت آقای گل محمدی را جلب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی دوشنبه به تمرین پرسپولیس می‌رود یا خیر، گفت: آقای گل‌محمدی می‌ببینند که مشکلات در حال حل است و ما تلاش خود را انجام می‌دهیم که مشکلات برطرف شود. یقینا ایشان هم در این جامعه زندگی می‌کنند و سال‌ها ورزش کرده‌اند و مربی بوده‌اند و می‌دانند که مشکلات وجود دارد. خودشان طی این سال‌ها همیشه با این مشکلات روبه رو بوده‌اند و در سال‌های گذشته این گونه نبوده که تا نیم فصل ۵۰ درصد مطالبات پرداخت شده باشد اما ما هم به دنبال این هستیم که از هر راهی که می‌توانیم آرامش به تیم بازگردانیم. ما آمدیم که آرامش را فراهم کنیم تا تیم نتایج خوبی بگیرد وباید بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم.

 

نظرات بینندگان