arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

دبیرکل اتحادیه عرب: کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل شده است

«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعا‌های ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است. وی درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه هم مدعی شد که چنین بحثی هنوز مطرح نشده و سوریه هنوز شرایط لازم برای بازگشت به اتحادیه عرب را احراز نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است.

به گزارش العربیه، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که این اتحادیه کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری رفتار منطقه‌ای ایران تشکیل داده است.

ابوالغیط امروز -یک‌شنبه- پس از نشست مشورتی وزرای خارجه عرب در کویت در کنفرانس خبری مشترک با «شیخ احمد ناصر محمد الصباح»، وزیر خارجه این کشور تاکید کرد که این نشست شرایط جهان عرب و دخالت‌های خارجی در کشورهای عربی را نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار داده است.

وی درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه هم مدعی شد که چنین بحثی هنوز مطرح نشده و سوریه هنوز شرایط لازم برای بازگشت به اتحادیه عرب را احراز نکرده است.

وزیر خارجه کویت هم در ابتدای این کنفرانس خبری، رایزنی‌های وزرای خارجه عرب را مثبت ارزیابی کرد.

نظرات بینندگان