arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

برگزاری کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برگزاری کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول

بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر حمایت می‌کند. این کنفرانس در تاریخ 4 و 5 اسفندماه برگزار خواهد شد. کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر از رویدادهای علمی بسیار ارزشمند ایران است که همواره با گردهم‌آوری پژوهشگران، دانشجویان و مهندسین از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و صنعتی، فرصت تبادل یافته‌ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه‌های مختلف علوم کامپیوتری را ایجاد می‌نماید.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس برگزاری اولین نمایشگاه مجازی رایانکس به همت انجمن کامپیوتر ایران در حوزه‌های کامپیوتر، تجارت الکترونیک و الکترونیک است. این نمایشگاه از تاریخ 4 الی 14 اسفندماه برگزار می‌گردد.

در این راستا گفتگویی را با دکتر جعفر حبیبی، رئیس کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر در رابطه با برگزاری نمایشگاه مجازی رایانکس داشته ایم که در زیر مشروح آن را ملاحظه می کنید:

هدف از برگزاری نمایشگاه مجازی رایانکس چیست؟

پیش از شیوع بیماری کرونا، هرساله در حاشیه کنفرانس کامپیوتر انجمن، نمایشگاهی محدود نیز با حضور چند شرکت به صورت غرفه های حضوری برگزار می گردید. لکن با توجه به مجازی بودن کنفرانس امسال، تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه را به صورت مجازی و در ابعاد بزگتر برگزار کنیم. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بخش خصوصی است تا آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را معرفی نمایند و سایرین نیز می توانند نیازمندیهای خود را در این نمایشگاه جستجو نمایند.

این نمایشگاه مجازی بر چه بستری و به چه شکل برگزار خواهد شد؟

نمایشگاه مجازی رایانکس بر بستر پلتفرم نمالاین برگزار خواهد شد و کاربران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز از این نمایشگاه بازدید کنند. امکان گفتگوی متنی، برگزاری جلسات B2B نیز از طریق این پلتفرم در دسترس می‌باشد.

در طی برگزاری نمایشگاه برنامه‌های جانبی از جمله نشست یا کارگاه‌آموزشی هم برگزار می‌شود؟

برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی صورت گرفته و چند کارگاه‌ آموزشی و سخنرانی مجازی بر بستر پلتفرم نمایشگاه رایانکس برگزار می‌گردد.

مزایای شرکت در نمایشگاه رایانکس برای شرکت‌ها چیست؟

نمایشگاه رایانکس فرصت خیلی خوبی برای دیده شدن در سطح کشور به شرکت ها می دهد و با استفاده بستری که برای این نمایشگاه تهیه شده شرکت ها می توانند با صرف نیرو و هزینه ی پایین پاسخگوی کاربران متعددی باشند. همچنین مجازی بودن نمایشگاه موجب صرفه جویی در زمان برای بازدیدکنندگان می گردد و آنها به سرعت می توانند آنچه را به دنبالش هستند در سریع ترین زمان بیایند.

نحوه ثبت نام در نمایشگاه به چه شکل است و چه شرکت‌هایی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند؟

ثبت‌نام در این نمایشگاه از طریق سایت rayanex.namaline.ir به صورت آنلاین انجام می گیرد و تمام شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک می‌توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند.

ظرفیت‌های تبلیغاتی نمایشگاه به چه شکل است؟

امکان پخش انواع ویدیوها و پوسترهای تبلیغاتی و انتقال کاربران به لینک های مد نظر در بخش بصری و وبسایت نمایشگاه وجود دارد.

در پایان آقای دکتر ، اگر نکته ای باقیمانده است لطفا بفرمایید؟

رویداد دیگری که در حاشیه کنفرانس کامپیوتر امسال برگزار می شود، رویداد «جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران است. هدف این گردهمایی شناسایی و تقدیر از رساله‌های دکتری برتر در حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده و پس از ارزیابی‌های اولیه، پایان‌نامه سال حوزه ICT کشور انتخاب خواهد شد. دانش‌آموختگان دکتری که رساله خود را در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دفاع کرده‌اند می‌توانند از ۲۰ دی تا ۱6 بهمن ماه سال‌جاری در این رویداد ثبت‌نام کنند. جوایزی که برای این رویداد در نظر گرفته شده به ترتیب نفر اول ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان است. همچنین جوایز ارزنده دیگری نیز برای سایر برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://csi.org.ir/csicc2022 مراجعه کنند.

نظرات بینندگان