arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

رهبر معظم انقلاب: با لجن پراکنی، به ارکان انقلاب تهمت می‌زنند؛ امروز نوبت سپاه و شهید سلیمانی شده

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب گفتند: دشمن ملت افکار عمومی و فکر جوانان را هدف گرفته؛ میلیاردها دلار در اتاق های فکرشان خرج می کنند و تلاش می کنند ملت و به خصوص جوان ها را از این راه برگردانند. به ارکان انقللاب تهمت می زنند؛ به مراکزی که در پیشرفت انقلاب نقش داشتند، تهمت می زنند؛ یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان و یک روز به سپاه؛ امروز نوبت سپاه است؛ به سپاه تهمت می زنند و لجن پراکنی می کنند در ضمن به شهید بزرگوار شهید سلیمانی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز  در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی، سخن گفتند.

ایشان در بخشی از بیانات خود گفتند: دشمن ملت افکار عمومی و فکر جوانان را هدف گرفته؛ میلیاردها دلار در اتاق های فکرشان خرج می کنند و تلاش می کنند ملت و به خصوص جوان ها را از این راه برگردانند.

ایشان گفتند: دو وسیله هم برای این کار به کار گرفته اند، یکی فشارهای اقتصادی که مردم را از نظام اسلامی جدا کنند یکی هم لجن پراکنی.

ایشان ادامه دادند: به ارکان انقللاب تهمت می زنند؛ به مراکزی که در پیشرفت انقلاب نقش داشتند، تهمت می زنند؛ یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان و یک روز به سپاه؛ امروز نوبت سپاه است؛ به سپاه تهمت می زنند و  لجن پراکنی می کنند در ضمن به شهید بزرگوار شهید سلیمانی.

 

نظرات بینندگان