arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

نماینده مجلس: قصد داریم طرح مسدودسازی پلتفرمهای خرید و فروش رمزارز را کلید بزنیم

موسوی لارگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارز‌ها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند. از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت های غیرقانونی در حوزه رمزارزها را پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر موسوی لارگانی گفت: ارزهای دیجیتال که تحت عنوان رمزارزها شناخته می شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: این ارزها کاملا هدفمند برای فلج کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به قرائن و نشانه های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است. زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیتهای غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می دهند.

موسوی لارگانی افزود: مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارزها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند. چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می کنند.

وی اظهار داشت: باید هرچه سریعتر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمز ارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است

وی گفت: از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرمهای خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

نظرات بینندگان