arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
پس از گذشت سه هفته از سقوط مرگبار هواپیما در ارومیه

لطف رئیس سازمان هواپیمایی به مردم: عذرخواهی می کنم

سرانجام صبح امروز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران‌ایر از مردم عذرخواهی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرانجام صبح امروز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران‌ایر از مردم عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ سرانجام پس از گذشت حدود بیست روز از سقوط هواپیمای مسافربری ایران ایر در ارومیه، مدیرعامل این شرکت و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری که متولیان و مسئولان اصلی صنعت هوایی کشور هستند، در مقابل خبرنگاران از مردم عذرخواهی کردند.

بنا بر این گزارش، نخجوانی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید، چرا شما و مدیرعامل ایران‌ایر از مردم عذرخواهی نکردید، گفت: «آقای بهبهانی به عنوان وزیر عذرخواهی کردند؛ من هم عذرخواهی می‌کنم».

نخجوانی درباره خروج توپولوف از ناوگان هوایی کشور نیز گفت: تمام هواپیماهای توپولوف باید تا 30 بهمن از ناوگان مسافربری خارج شوند و مالکان این هواپیماها باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.

پرورش، مدیرعامل ایران‌ایر نیز درباره عدم عذرخواهی خود از مردم گفت: من نیز از مردم عذرخواهی می‌کنم که البته چون تمام اقدامات و مصاحبه‌ها در مرکز مدیریت بحران متمرکز شده بود، مهندس مجدیدی در این زمینه عذرخواهی کردند.

پرورش افزود: البته من پس از حادثه به ارومیه رفتم و حتی از مجروحان این سقوط در بیمارستان عیادت کردم.

گفتنی است، هرچند وزیر راه پس از وقوع حادثه از مردم عذرخواهی کرد، اما رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران‌ایر تا به امروز از مردم به دلیل بروز این سانحه عذرخواهی نکرده بودند.
نظرات بینندگان