arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

101 نفر در فهرست جدید متخلفان فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی که هر سال اسامی جدیدی از افراد منشوری فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات منتشر می‌شود، اما تا به حال اتفاق مثبتی در این بازار بی در و پیکر نیفتاده و در تازه ترین فهرست اسامی 101 نفر به هیات‌ها و باشگاه‌ها اعلام شده است!

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در فوتبال ایران که چند سالی است فعالیت خود را به منظور برخورد با مفاسد فوتبال آغاز کرده و ببیشتر در فصل نقل و انتقالات هم فعال می شود، در تازه ترین فهرستی که در اختیار باشگاه ها و هیات های فوتبال قرارداده نام 101 منشوری دیگر را اعلام کرده است.

این اسامی که در بین آنها برخی عوامل درگیر در فوتبال ایران از همه قشری وجود دارد، در اختیار هیات ها و باشگاه های سراسر کشور قرار گرفته اند تا از همکاری با آنها خودداری شود اما برخلاف اعلام این فهرست، افرادی که از آنها به عنوان منشوری نام برده می شود در سمت های خود با قدرت ادامه فعالیت می دهند و در همین فصل نقل و انتقالات هم پرکارتر از فصول گذشته جولان می دهند!

در بین فهرست 101 نفره ای که در اختیار هیات ها و باشگاه ها قرار گرفته است، چهره های مطرحی نیز دیده می شود که شامل مربیان و مسئولان فوتبال کشور هستند. ضمن اینکه اسامی برخی سرمربیان هم به چشم می خورد که در این بین گفته می شود 7 سرمربی در فهرست جداگانه ای در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته تا در مورد آنها تصمیم نهایی گرفته شود.

فهرست منشوری های جدید فوتبال ایران که البته برخی از آنها سالهاست منشوری هستند و با قدرت هم به کارشان ادامه می دهند و حتی برخی ها در برنامه های زنده تلویزیونی نیز به دفعات حضور پیدا می کنند، در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار دارد اما به دلیل محرمانه بودن این نامه از انتشار آن معذوریم!
نظرات بینندگان