arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

موتلفه بحثی درباره نامزدی قالیباف و لاریجانی نداشته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شوراری مرکزی موتلفه گفت: این حزب تاکنون هیچ‌مذاکره‌ای با قالیباف، ولایتی و لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نداشته است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سوالی درباره روند بررسی نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری در حزب موتلفه، گفت: تاکنون حتی یک کلمه درباره مصدایق نامزدهای مدنظر حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری بحث نشده است و هرگونه اظهارنظری در این باره صحیح نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که حزب مؤتلفه نامزد مدنظر خود را با چه ویژگی‌های انتخاب می‌کند و آیا گزینه‌‌‌های مطرح فعلی اصولگرایان مورد نظر این حزب است یا نه، توضیح داد: نامزد مورد نظر ما به لحاظ فکری باید به حزب موتلفه نزدیکی کامل داشته باشد.

ترقی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است فرد مدنظر شما از اعضای شورای مرکزی فعلی حزب باشد، تصریح کرد: بله؛ممکن است عضو شورای مرکزی فعلی حزب یا عضو سابق باشد گرچه تاکنون وارد مصدایق نشده‌ایم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود علی لاریجانی، محمد باقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی از نامزدهای احتمالی حزب موتلفه خواهند بود، گفت که چنین بحثی از اساس صحت ندارد چراکه هیچ بحثی درباره اشخاص نامبرده در حزب نشده است.
نظرات بینندگان