arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

علی کریمی: یک سال دیگر من را تحمل کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرانلاین: کریمی معتقد است هرکس که در فصل نقل و انتقالات زرنگ تر باشد می تواند بازیکنان بهتری جذب کند.
 
«باید زودتر کار را شروع کنیم،به نظر من همین امروز هم دیر است.»این حرف را علی کریمی پس از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران زد.

او در واکنش به این سوال که فکر می کند چه کسی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند گفت:«باید بهترین گزینه انتخاب شود. به نظر من فردی که به پرسپولیس می آید باید بتواند به تیم خدمت کند.یک ماه به شروع لیگ مانده و باید محکم و با قدرت تیم خود را ببندیم چون کار سختی در ادامه بازی‌ها داریم.بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌ایم. جا دارد به تک تک بازیکنان پرسپولیس که به این تیم اضافه شده‌اند خیر مقدم بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم و یک خسته نباشید به بازیکنانی بگویم که دیگر در جمع ما نیستند و از ما جدا شده‌اند. برای این بازیکنان در تیم‌های دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 
کریمی با اشاره به اتفاقات اخیر و اعتراضاتی که به خرید های پرسپولیس شده است هم حرف می زند و می گوید: «بعضی ها فقط دوست دارند حاشیه سازی کنند.فصل نقل و انتقالات است و هر کس که زرنگ تر باشد می تواند بازیکنان را جذب کند.آقایان فصل قبل بهتر عمل کردند و بازیکنانشان را گرفتند و حالا امسال عقب مانده‌اند و فقط حرف و حدیث درست می‌کنند. به نظر من بهتر است با هم جوانمردانه برخورد کنیم تا رقابت سالم ایجاد شود. تنش‌ها هیچ سودی ندارد و طبیعتا هر تیمی که بیشتر تلاش کند و با هوش باشد بیشتر به نتیجه می‌رسد.»
 
او در ادامه و در پاسخ به این سؤال که برخی بازیکنان اعلام کردند دوست ندارند کریمی در پرسپولیس بماند گفت: «من به صحبت‌های مازیار زارع و این حرف‌ها کاری ندارم. من عاشق پرسپولیس هستم و خیلی چیزها باورم نمی‌شود اما اگر چنین چیزی باشد از ضعف آن بازیکنان است که دوست داشتند من نباشند و خودشان باشند. برای این افراد حتی اگر دشمن من باشند آرزوی موفقیت می‌کنم و انشاالله در زندگی ورزشی و فوتبالی خود موفق باشند.اگر این افراد ورزشی هستند که حرفی ندارم. برخی از آنها اگر ورزشی نیستند جای سؤال دارد که دنبال چه منافعی هستند اما از همه مهمتر این است که الان علی کریمی در پرسپولیس حضور دارد. به آنها اعلام می‌کنم یک سال دیگر من را تحمل کنید انشاالله سال دیگر این آقایان که دوست ندارند کریمی باشد به هدف خودشان می‌رسند. من فقط به عشق پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام و به دنبال هیچ منافع و هیچ سودی نبودم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
3
17
شما باید یک سال دیگه فوتبال ایران را تحمل کنی!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
4
18
رو سر پرسپولیس جا داری داش علی....
نظرات بینندگان