arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

تجمع در مقابل سازمان هدفمندي يارانه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنوز چند روز از مصاحبه دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر عدم پرداخت یارانه ۲۸ هزار تومان نان به ۴ میلیون نفر از خانوارها نگذشته که تجمع اعتراض آمیزی مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها از صبح امروز برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، افرادی که یارانه ۲۸ هزار تومان یارانه نان به حسابشان واریز نشده از صبح امروز مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده‌اند.

از زمانی که دولت در پیچ و خم‌های نحوه پرداخت یارانه آن هم ناشی از کمبود نقدینگی مواجه شده، برای چندمین بار متوالی است که مردم در مقابل سازمان هدفمندي يارانه ها تجمع می‌کنند. این بار تجمع کنندگان به عدم دریافت یارانه نان به نشانه اعتراض و اینکه چرا از ليست دریافت کنندگان حذف شده‌اند، مقابل سازمان هدفمندی جمع شدند.

نکته جالب توجه آنکه مسؤولان سازمان هدفمندی، مانند گذشته در جمع تجمع کنندگان حاضر نشده و کار‌شناسان خود را برای پایان دادن به این تجمع با وعده‌هایی به میان معترضان فرستاده‌ است.

یکی از معترضان در این زمینه گفته که سازمان هدفمندی تا سه هفته‌ دیگر به حساب آن‌ها یارانه ۲۸ هزار تومان نان را واریز خواهد کرد.

این در حالی است که دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در مقابل رسانه‌ها عملا از عدم پرداخت یارانه نان به افرادی که ۲۸ هزار تومان یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند خبر داده بود.

حال اين مساله كه سازمان هدفمندی به ۴ میلیون نفری که از دریافت یارانه ۲۸ هزار تومانی باز مانده‌اند یارانه نقدی پرداخت می‌کند!؟ پرسشی است که باید سازمان هدفمندی و ستاد هدفمندی یارانه‌ها پاسخ دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
1
38
1- با شیب صعودی مرغ کیلویی 7000 تومان و گوشت کیلویی 24000 تومان
2- با شیب صعودی آپارتمان حدود متری 3200000 تومان
3- با شیب صعودی دلار 1870 تومان
4- با شیب نزولی هر سهم ایران خودرو 147 تومان

5- نتیجه ...
نظرات بینندگان