arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

طعنه تند مریلا زارعی به شمقدری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ویدیویی با حواشی چون طعنه مریلا زارعی به جواد شمقدری، تقدیم‌ جایزه مهدی کرم‌پور به پدر پلیس خود و ... همراه بود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم‌ ویدیویی تهران شامگاه جمعه با حضور جواد شمقدری، محمد خزاعی‌، سعید رجبی‌فروتن، محمدرضا عباسیان، علیرضا زرین‌دست، هنگامه قاضیانی، داوود رشیدی، عبدالرضا اکبری، داریوش ارجمند، امیریل ارجمند، جمال شورجه، حبیب‌الله کاسه‌ساز، جواد کاسه‌ساز ، مریلا زارعی، محمد درمنش، علی معلم، پرویز شیخ‌طادی، محمد بزرگ‌نیا، قاسم زارع، ابراهیم فروزش، سیدعلیرضا سجادپور، پناه‌بر‌خدا رضایی و... در هتل استقلال برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی جالبی همراه بود که در ادامه می‌آید:

- محمد سلوکی در اثنای اجرا دفترچه‌ای را به مدعوین نشان داد و گفت من برای اولین بار است که پس از چندین سال اجرا در مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه یک کنداکتور منظم و تدوین شده دارم و از این بابت بسیار خوشحالم.

- غفار رضایی که به عنوان بهترین طراح صحنه و لباس شناخته شده بود زمان دریافت جایزه خود گفت: بالاخره بعد از چند سال حقم را گرفتم.

‌ - مریلا زارعی که از اعضای هیئت داوران یکی از بخش‌های جشنواره بود وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا جایزه مرجان اشرفی‌زاده را اهدا کند، گفت: من امروز خوشحالم و به خاطر این خوشحالی خوش اخلاق شده‌ام اما با این وجود نیز نتوانستم کنار آقای شمقدری بایستم!

همچنین وی در بخش دیگری از این مراسم گفت: مدت‌ها بود به دنبال یک تریبون بودم تا گلایه‌های خود را بگویم اما این بار به خاطر رفاقتی که با آقای عباسیان دارم از این موضوع چشم‌پوشی می‌کنم.

- تعداد کمی از ماموران نیروی انتظامی در محوطه بیرونی هتل استقلال حضور داشتند.

- شهاب حسینی که به عنوان بهترین بازیگر مرد در فیلم «تنهایی» انتخاب شد با تاخیر به مراسم رسید و گفت: من از بودن در اینجا بسیار خوشحالم و معذرت می‌خواهم که دیر به جمع شما دوستان پیوستم.

- وضعیت پخش صدا در سالن پذیرایی هتل استقلال که مراسم در آن برگزار می‌شد، بسیار نامناسب بود. از مجری تا جواد شمقدری هنگام شروع سخنان خود به این موضوع اشاره کردند.

- «مهدی کرم‌پور» - کارگردان سینما - که برای بهترین کارگردانی فلیم پلیسی- حادثه‌ای یاس زرین گرفت، ‌اظهار داشت: دوست دارم جایزه خود را به یک پلیس تقدیم کنم. کسی که سال‌هاست پلیس است و شرافت انسانی را به من آموخت. من جایزه‌ام را به پدرم تیمسار مسعود کرمی تقدیم می‌کنم.

‌‌- «روح‌الله حجازی» - کارگردان سینما - زمان دریافت جایزه خود گفت: من فیلم «ماه جبین» را برای حضرت عباس (ع) ساختم که جزء معدود تله‌ فیلم‌هایی است که پروداکشن حرفه‌ای دارد. از دوستان وزارت ارشاد می‌خواهم که به جای بحث کمیت در تله‌فیلم‌ها به کیفیت این آثار توجه بیشتری کنند.

‌-  داریوش ارجمند هنگام دریافت جایزه خود گفت: من امروز در نخستین فستیوال فیلم‌های ویدیویی جایزه گرفتم و قبلا نیز در نخستین دوره‌های جشنواره فجر انتخاب شده بودم و در تمام این سال‌ها ترکیب هیئت داوری به این کیفیت که در جشنواره فیلم‌های ویدیویی وجود دارد، ندیده بودم.

- در بخشی از مراسم از سربازان گمنام امام زمان (عج) که موفق به دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای شدند، تقدیر شد.
نظرات بینندگان