arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

خلعتبري: از استقلال هيچ کس با من تماس نگرفته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز براي سال آينده تصميم خاصي نگرفته و اين در حالي است که شايعات زيادي در دو، سه هفته اخير در مورد حضور او در تيم فوتبال پرسپوليس مطرح شد.

 خلعتبري در مورد وضعيتش براي فصل آينده مي‌گويد: «‌من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول بايد وضعيتم در باشگاه الوصل مشخص شود تا بعدا تصميم بگيرم. مديران باشگاه الوصل تغيير کرده‌اند و حالا بايد در مورد فصل آينده با آن‌ها صحبت کنم.»

 خلعتبري در پاسخ به اين سوال که مگر قرار نبود سال بعد به ايران بيايي، تاکيد مي‌کند: «من هميشه گفته‌ام که اولويتم ماندن در امارات است. من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم‌هاي ايراني را هم بررسي مي‌کنم.»

 مي‌گويند اگر برونو متسو سرمربي پرسپوليس شود، خلعتبري به اين تيم نمي‌آيد. او در پاسخ به اين سوال که آيا اختلاف با متسو دليل جدايي تو از الغرافه قطر بود مي‌گويد: «من با متسو مشکل خاصي ندارم و جدايي من تقصير او نبود. در الغرافه اتفاقاتي افتاد که بيشتر به مسئولان اين باشگاه و فشارهاي آن‌ها مربوط مي‌شد ولي بايد بگويم که من از کار کردن با متسو خاطرات خوبي ندارم. او رفتارهاي خاص خودش را دارد و کار کردن با اين مربي سخت است.» در دو، سه روز اخير شايعات زيادي در مورد مذاکره جدي استقلال با خلعتبري مطرح شده ولي خودش در اين خصوص مي‌گويد: «‌هيچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته اگر تماسي گرفته مي‌شد خيلي راحت مي‌گفتم.»
نظرات بینندگان