arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

جانشین فرمانده سپاه: با همت بسیجیان، در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به همت بسیجیان و جهادگران در جنگ اقتصادی همچون جنگ های نظامی و فرهنگی پیروز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به همت بسیجیان و جهادگران در جنگ اقتصادی همچون جنگ های نظامی و فرهنگی پیروز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی روز پنجشنبه در رزمایش پنج هزار نفری جهادگران فاطمی که در باشگاه ورزشی انقلاب کرج به مناسبت دهه بسیج سازندگی برگزار شد، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هر صحنه ای که لازم بوده و برای پاسداری از آرمان های انقلاب بسیجیان و جهادگران وارد عمل شده اند.

وی با بیان اینکه موفقیت جهادگران و بسیجیان توسط خداوند بوده و دائم این پیروزی ها را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: در استان البرز نیز جهادگران به پشتوانه بزرگ شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهیدان جهادی و بسیجی به تکالیف خود عمل کرده و موفقیت های بزرگی داشته اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر انسان بنشیند و حرکتی نداشته باشد هیچ موفقیتی در او بروز نمی کند و انسان های جهادی به پا خاسته بوده و شهدا را دارند.

فدوی افزود: خبیثان عالم ۴۳ سال در تمام زمینه ها با انقلاب اسلامی دشمنی کرده و جنگیده اند ولی هیچگاه نتوانسته اند به نتیجه دلخواه خود برسند زیرا این خیل عظیم جهادگران و رزمندگان پای کار انقلاب بوده و پیروزی را برای جبهه حق به ارمغان آورده و دشمنان را مایوس کرده اند.

وی یکی از تبلورهای مقابله با دشمنان را حرکت های جهادی بسیج سازندگی عنوان کرد و تصریح کرد: مردان، زنان، دختران و پسران در این گروه ها آنجا که همنوعانشان نیاز داشتند پای کار آمدند و در این راه نیز همچون همیشه پیروز بوده اند.

۴۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور فعال هستند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سراسر کشور ۴۰ هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف فعال هستند تا مشکلات مردم را در بلایای مختلف و محرومیت برطرف کنند و زمانی که لازم باشد به وسط میدان می روند و این روند ادامه خواهد داشت تا تمام مشکلات جامعه ایرانی از بین برود.

وی افزود: در این میان نیز خداوند به بندگانش وعده داده که اگر مشکلات همنوع خود را برطرف کنند خداوند نیز مشکل آنان را برطرف می کند.

فدوی ادامه داد: به برکت پای کار بودن مردم و دولت مردمی بعضی از گرفتاری های موجود توسط گروه های جهادی برطرف شد و منابع مالی که راهگشای اصلی رفع مشکلات است خیلی تغییر کرد زیرا همان منابع مالی است که دست گروه های جهادی را باز می کند تا بیشترین خدمت رابه مردم برسانند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این خدمات در بخش های عمرانی، سلامت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، پزشکی، فرهنگی و آموزش است و در ایام تعطیلات همچون تابستان و عید نوروز این حرکت ها به دلیل فراغت دانش آموزان و دانشجویان پررنگ تر می شود.

وی گفت: سپاه و بسیج تمام همت خود را به کار می برد که بروز و بهره بیشتری از گروه های جهادی برای مردم به وجود آید زیرا از ملت ایران دور است که محرومیت داشته باشد و می بایست به صورت کامل به کمک مردم برویم تا مشکلات برطرف شود و اکنون باید به کمک دولت برویم که این مشکلات برطرف شود.

آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور به همت جهادگران

فدوی با بیان اینکه یکی از طرح هایی که گروه های جهادی در سراسر کشور با آن درگیر هستند آبرسانی به ۱۰ هزار روستا است، افزود: پس از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پسندیده نیست که روستایی از آب سالم و بهداشتی برخوردار نباشد که در طرح مشترکی که با وزارت نیرو داشته ایم، تا پیش از موعد مقرر که پیش از پایان سال آینده می باشد، تمام ۱۰ هزار روستا از آب سالم برخوردار خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اجرای طرح هایی در حوزه راه روستایی و خانه محرومان، اظهار داشت: ضمن اینکه سپاه ازتمام توان خود برای رفع مشکلات کشور به خصوص در مناطق محروم و روستایی استفاده می کند مجلس و دولت نیز همراه این گروه ها شده تا تمام مشکلات کشور رفع شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب هر جا پای کار بودیم مشکل برطرف شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۳ سال است که مردم پای نظام اسلامی در برابر خبیثان عالم ایستاده اند و همانگونه که در موضوع نظامی و دفاعی تمام دشمنان اعتراف به شکست دارند به زودی همین دشمنان اعتراف کنند که در جنگ اقتصادی هم از جبهه حق نظام اسلامی شکست خورده اند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت های گذشته با سیاست های غلطی با فرمول دشمن می خواستند که مشکل اقتصادی کشور را حل کنند در حالیکه دشمنان در کشورهای خودشان با گرفتاری های زیادی روبرو هستند که هزاران و میلیون ها چادرهای خیابان نشین ها و آواره هایی که از خانه های خود به لحاظ همان سیاست ها آواره شده اند نشان از این شکست دارد.

فدوی گفت: اگر بخواهیم با این فرمول ها مشکل کشور را رفع کیم ایران سربلند نمی شود بلکه ما فرمول های خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داریم که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

در همایش پنج هزار نفره جهادگران فاطمی برنامه های مختلف شاد برگزار شد.

نظرات بینندگان