arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

آلبانی پول خواست؛ ایران نپذیرفت / پاسخ منفی فدراسیون فوتبال به بازی دوستانه با آلبانی

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال درخواست رسمی به چهار فدراسیون خواستار برگزاری دومین بازی تدارکاتی خود پس از رویارویی با کانادا شده است. فدراسیون آلبانی یکی از کشورهایی است که پس از دریافت نامه فدراسیون ایران به آن واکنش نشان داد و خواستار دریافت پول برای بازی با ایران شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: فدراسیون فوتبال ایران شروط همتای آلبانیایی خود برای برگزاری بازی دوستانه را نپذیرفت.

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال درخواست رسمی به چهار فدراسیون خواستار برگزاری دومین بازی تدارکاتی خود پس از رویارویی با کانادا شده است.

فدراسیون آلبانی یکی از کشورهایی است که پس از دریافت نامه فدراسیون ایران به آن واکنش نشان داد و خواستار دریافت پول برای بازی با ایران شده است.

تیم ملی آلبانی در حالی برای برگزاری بازی با ایران در کشور سوم پول خواسته است که تأمین هزینه‌های اقامت را بر عهده طرف ایرانی گذاشته بود.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی فر و دو تن از اعضای هیأت رئیسه با این درخواست مخالفت کردند.

فدراسیون ایران با اشاره به جایگاه فعلی تیم ملی که مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کرده است به همتای آلبانیایی خود اعلام کرده است نه تنها حاضر به برگزاری بازی رایگان با آنها نیست بلکه برای این مسابقه شرط دریافت پول را هم وسط کشیده است.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (ولز یا اسکاتلند - اوکراین) بازی می‌کند.

نظرات بینندگان