arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

فردوسی‌پور: یاد بگیریم با تمام موانعی که سر راهمان می‌گذارند بجنگیم

عادل فردوسی در جمع دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه سخنرانی کرد. وی گفت: «باید با تمام موانعی که برسر راهمان هست یا پیش پایمان می‌گذارند باید بجنگیم. من خودم واقعا موانع زیادی را از پیش رو برداشته‌ام...»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویدیو / فردوسی‌پور: یاد بگیریم با تمام موانعی که سر راهمان می گذارند بجنگیمعادل فردوسی در جمع دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه سخنرانی کرد. وی گفت: یاد بگیریم با تمام موانعی که سر راهمان می گذارند بجنگیم.

عادل فردوسی‌پور گزارشگر مشهور تلویزیون که حالا مدت‌هاست ممنوع‌التصویر شده و بازی‌های فوتبال را هم گزارش نمی‌کند به کار‌های روتین سابق که یکی از آن‌ها تدریس در دانشگاه شریف است ادامه می‌دهد.

عادل که پیش‌تر در گفت‌و‌گوی اینترنتی با دانشجویان از روز‌های سختی که پیش پایش در تلویزیون بوده حرف زده و از بی‌مهری‌هایی که بر او در این مدت شده بود گلایه کرده بود، به تازگی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه شریف حاضر شده و در بخشی از سخنرانی‌هایش کنایه‌ای هرچند کوچک زده است. او خطاب به فارغ‌التحصیلان می‌گوید: «باید با تمام موانعی که برسر راهمان هست یا پیش پایمان می‌گذارند باید بجنگیم. من خودم واقعا موانع زیادی را از پیش رو برداشته‌ام...»

نظرات بینندگان