arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

نظر توکلی در مورد تایید اعتبارنامه نماینده ای که متهم به قتل است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده تهران با ابراز تعجب از تایید اعتبارنامه 4 منتخب مجلس که گزارش عدم تصویب آن به کمیسیون تحقیق مجلس برای بررسی بیشتر ارجاع شده بود، تاکید کرد: اعتبار نامه افرادی به تصویب کمیسیون تحقیق رسیده است که محکومیت قطعی کیفری دارند.

به گزارش انتخاب؛احمد توکلی در گفتگو با مهر، درخصوص تایید اعتبارنامه 4 منتخب مجلس در کمیسیون تحقیق اظهارداشت: من از کار کمیسیون تحقیق بسیار تعجب می کنم.

وی ادامه داد: دو نفر از منتخبین که اعتبارنامه شان در کمیسیون تحقیق تصویب شده است محکومیت قطعی کیفری دارند. محکومیت یکی از آنان یک ماه قبل از ثبت نام و یکی دیگر سه ماه پس از انتخابات بوده است.
 
نماینده تهران گفت: این درحالی است که همه اسناد این محکومیت ها به کمیسیون تحقیق ارائه شده و در این کمیسیون مورد توجه قرار نگرفته است.

 
توکلی گفت: یک مورد از این محکومیت ها، محکومیت به قتل است و طبق قانون فرد از نامزد شدن در انتخابات هم محروم است.

 
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس افزود: یک مورد دیگر درباره فردی است که در مجلس چهارم اعتبارنامه اش را در کمیسیون تحقیق با 10 رای مخالف و یک رای منفی رد کرد و این فرد از مجلس چهارم اخراج شد اما درهنگام بررسی اعتبارنامه همین فرد در کمیسیون تحقیق مجلس نهم از 11 نفر حاضر، 8 نفر با اعتبارنامه وی موافقت کردند و 2 نفر رای مخالف و یک نفر رای ممتنع داده اند.

 
توکلی در پاسخ به این سوال که با وجود تایید اعتبارنامه این منتخبان، آیا همچنان بر اعتراض خود هستید، گفت: من حتما بر اعتراضم ایستادگی می کنم، هر چه می خواهد بشود.

 
وی درپاسخ به این سوال که وضعیت بررسی اعتبارنامه خودتان در چه حالی است، گفت: آنچه اعلام شده این است که استعلام کردند و گفته اند هنوز تکمیل نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
45
3
چشمان ایرانیان روشن شما هم هی آتو بدین دست بوق های استکبار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
کاسه داغ تر آش شدن خطاست آقای " ناشناس " طرف به جرم قتل اومده تو مجلس بعد آقای دکتر توکلی اعتراض کرده ، تو میگی استکبار...!!!
خداوکیلی کل دنیا استکبارن؟؟؟؟؟؟؟ /:
نظرات بینندگان