arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

تفاوت اظهارات فرهاد دانشجو با عملکردش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بینندگان "انتخاب" نوشت:

فرهاد دانشجو در دیدار با مرجع تقلید شیعه حضرت آیه الله نوری همدانی اعلام کرد که شرایط درس خواندن دانشجویان در محل زندگی خانواده هایشان را فراهم کرده است ترا به خدا قسم اجازه ندهید بیش از این با باور های اعتقادی مردم و هزینه کردن از سرمایه های جهان تشیع برای مقاصد شخصی استفاده شود شما را به پنج تن آل عبا سوگند این مطلب را در سایت درج کنید و نظر دیگر دانشجویان را جویا شوید تا بدانید حرف های بنده چقدر صحت دارد. .

فرمایشات آقای دکتر دانشجو با عملکرد ایشان در مدت حضور در دانشگاه آزاد همخوانی ندارد. حضور ایشان هم در بیوت مراجع عظام جز برای تحکیم خویش در دانشگاه آزاد نیست. خواهش می کنم با درخواست از دفتر دانشگاه آزاد بخشنامه انتقالی مورد ادعای ایشان را دریافت کرده و مطالعه بفرمائید تا متوجه شوید چگونه گندم نمایان جو فروشی می کنند. دختر بنده دانشجوی کارشناسی ارشد یکی از دانشگاههای آزاد استان اصفهان است در حالیکه ما ساکن آذربایجان هستیم و دخترم برای انتقالی به آذربایجان درخواست داده اما به او گفته اند فقط یک ترم می توانی میهمان بروی و دوباره برای گذراندن درس پایان نامه برای ترم بعد به اصفهان برگردی .

مثل ملانصرالدین ..... اینها هم شرایطی را گذاشته اند که با بخشنامه های قبلی خیلی فرقی ندارد.آخر دانشجوی کارشناسی ارشد که باید در ترم سوم پروپوزال تهیه کند و با استادان راهنما و مشاور برای تعیین موضوع پایان نامه مشورت و گفتگو نماید را می گویند یک ترم برو محل زندگی خودت و ترم بعد برگرد اصفهان در حالیکه این کار عملا موجب می گردد تا دانشجو برای تعیین موضوع پایان نامه، یافتن استادی که موافق کارکردن روی موضوع شما باشد و تازه استاد هم ظرفیت قانونی برای پذیرش پایان نامه را داشته باشد(این خود موضوعی مفصل تر است هر استاد در یک ترم نمی تواند بیش از 5 پایان نامه را راهنمایی کند) و گذراندن مراحل اداری و آموزشی تصویب پایان نامه و گرفتن کد دفاعیه عملا بیش از یکسال وقت صرف نمایدو این یعنی یک ترم شهریه بیشتر پرداختن به دانشگاه آزاد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حسن33
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
3
در جواب این هموطن خوبم باید گفت اینجا ایرانه مگه فراموش کردی اگه همه چیز درست و اصولی و همه قول ها و وعده ها درست در بیاد باید شاخ دراورد !!!!
نظرات بینندگان