arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

پایان مرگبار گروگانگیری در ‌اداره املاک بنیاد مستضعفان ایلام / گرو‌گانگیر پس از قتل ۳ نفر و زخمی کردن ۵ نفر دیگر، خودکشی کرد / حال برخی مصدومان وخیم است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به ‌گروگانگیری فردی در ‌یکی از اداره‌های استان ایلام گفت:‌ این فرد در یک اقدام جنون‌‌آمیز ‌اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد. سرهنگ فرزاد یاسمی با بیان اینکه گروگانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند. به گفته ‌یاسمی ‌در حال حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به ‌گروگانگیری فردی در ‌یکی از اداره‌های استان ایلام گفت:‌ این فرد در یک اقدام جنون‌‌آمیز ‌اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

ساعتی پیش یکی از ‌نیروهای سابق ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام ‌در این مجموعه اقدام به گروگانگیری کرد‌‌ که بلافاصله نیروهای نوپو در محل حاضر شدند.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان ایلام با تایید این خبر گفت: این حادثه صبح امروز در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که ‌از این مجموعه اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به سمت عوامل این اداره کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ گروگانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند.

به گفته ‌یاسمی ‌در حال حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.

نظرات بینندگان