arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی عمان، مهرماه برگزار می‎شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دست‎اندرکاران حوزه‎ی سلامت و توریست درمانی از سراسر دنیا از 30 سپتامبر الی 2 اکتبر (9 تا 11 مهرماه) سال جاری با شرکت در اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی در مسقط پایتخت کشور عمان گرد هم می‎آیند تا علاوه بر استفاده از فرصت‎های موجود در بازار سودآور کشورهای عربی منطقه بخصوص عمان، زمینه‎ی ارائه‎ی خدمات در این حوزه را فراهم نمایند.

 

به گزارش دبیرخانه‎ی اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی عمان، با افزایش رشد روز افزون سفرهای مردمی به سرتاسر جهان برای یافتن ارزانترین و قابل اعتمادترین روش‎های درمانی، بازاریابان و مصرف کنندگان، توریست درمانی را بهترین و مناسبت‎ترین روش ممکن برای دریافت و ارائه‎ی خدمات می‎دانند.

 

در سال‎های گذشته، عمان به عنوان بازار مورد توجه دست اندرکاران توریست درمانی در سراسر دنیا شناخته شده است که سالانه خدمات بسیار زیادی را در حوزه‏‎ی توریست درمانی از اقصی نقاط دنیا دریافت می‎کند. در این راستا افراد و شرکت‎های مرتبط با حوزه‏‎ی توریست درمانی و صنعت سلامتی در دنیا، تمرکز خود را به بازار سودآور عمان معطوف کرده‎اند.

 

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی مسقط - عمان 2012 می‎تواند از یک سو سکویی مناسب را برای شرکت کنندگان و سازمان‎های بین المللی فراهم آورد تا بتوانند فرصت‎های موجود در بازار عمان را بشناسند و از سوی دیگر، افراد جویای خدمات بتوانند، بهترین، مناسب ترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان این خدمات را شناخته و با آنان ارتباط برقرار کنند.

 

 

وزارت‎های بهداشت و درمان، وزارت‎ها/سازمان‎های فناوری اطلاعات، وزارت‎ها/سازمان‎های توریست و گردشگری، اتحادیه‏‎هایی گردشگری، اتحادیه‎های توریست درمانی، سرویس دهنده‎های توریست درمانی، شرکت‎های بیمه، بیمارستان‎ها، کلینیک‎های تخصصی، شرکت‎ها و کارخانجات تولید دارو، هتل‎ها، داروسازها، پزشکان و دندان پزشکان، شرکت‎های نرم افزاری/ تکنولوژیکی، سرمایه گذاران، آژانس‎های هواپیمایی، سازمان‎های سلامتی، سازمان‎های اهدای عضو، مراکز توانبخشی و شرکت‎های تجهیزات پزشکی از جمله گروه‎های شرکت‎کننده در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی خواهند بود.

 

در این راستا، شرکت‎ها، سازمان‎ها و متخصصان حوزه‎ی سلامت در کشور عزیمان ایران می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه و ارائه‎ی محصولات و توانمندی‎های خود در حوزه‎ی توریست درمانی، همچنین ارائه‎ی مقاله و ایراد سخنرانی در کنفرانس زمینه‎ی تبادلات هر چه بیشتر با مدیران، دست اندرکاران و دریافت کنندگان خدمات در این حوزه از سراسر دنیا بخصوص کشورهای عربی منطقه از جمله عمان را فراهم نمایند.

 

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرکت در این گردهمایی می‎توانند به آدرس اینترنتی http://iranoman.com/exhibition مراجعه و یا با شماره تماس‎های 88687859 و 88693149 ارتباط برقرار کنند.
نظرات بینندگان