arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

تصادف سه تانکر حمل سوخت در جاده جهرم - لار منجر به آتش‌سوزی شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت:‌ بر اثر تصادف سه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه وانت بار در جاده جهرم - لار حوالی یک دوربین نظارت سرعت واقع در این مسیر، این تریلرها دچار آتش سوزی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا :مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت:‌ بر اثر تصادف سه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه وانت بار در جاده جهرم - لار حوالی یک دوربین نظارت سرعت واقع در این مسیر، این تریلرها دچار آتش سوزی شدند.

خلیل عبداللهی  افزود: این حادثه ساعت ۹:۴۰ صبح یکشنبه اول خردادماه رخ داد و در پی آن، دیوار حفاظتی برای جلوگیری از آسیب به خودروهای در حال تردد در این محور ترانزیتی شمال – جنوب ایجاد شد.


وی با بیان اینکه این تریلرها حامل بنزین سوپر، گازوییل و مازوت بوده اند، اظهار داشت: امدادگران آتش نشانی هم اینک در حال تلاش برای خاموش کردن تانکرهای سوخت هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در این حادثه، چهار نفر مصدوم شد که به آنها امدادرسانی شد و یکی از آنها با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شد.
وی اظهار داشت:‌ به دنبال این حادثه، یک مسیر انحرافی برای تردد خودروها در جاده جهرم - لار ایجاد شد.

تاکنون گزارش کارشناسی درباره علت وقوع این تصادف اعلام نشده است.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است.
محور جهرم - لار یک روز قبل از این حادثه نیز دستخوش حادثه بود. شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، بر اثر برخورد کامیون با پیکان وانت در این محور، دو نفر جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

نظرات بینندگان