arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

افزایش پرداخت حقوق بازنشستگان در صورت ابلاغ به خردادماه موکول شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن عذرخواهی از بازنشستگان این سازمان اعلام کرد واریز افزایش حقوق بازنشستگان در صورت ابلاغ به این سازمان در خردادماه عملیاتی خواهد شد. موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تصویب مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: به تبع این موضوع در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: درحالی که قرار بود افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه عملیاتی شود، این مسئله باز هم به تاخیر افتاد و احتمال دارد در خردادماه افزایش حقوق بازنشستگان عملیاتی شود.

در حالی که پیش از این از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام شده بود که حقوق بازنشستگان این سازمان از اردیبهشت ماه افزایش پیدا خواهد کرد اما با پرداخت حقوق بازنشستگان مشخص شد که افزایش حقوق در اردیبهشت ماه نیز عملیاتی نشده است.

همچنین براساس آخرین اظهار نظر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قرار است افزایش حقوق بازنشستگان در خردادماه عملیاتی شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن عذرخواهی از بازنشستگان این سازمان اعلام کرد واریز افزایش حقوق بازنشستگان در صورت ابلاغ به این سازمان در خردادماه عملیاتی خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تصویب مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: به تبع این موضوع در دستور کار قرار دارد.

نظرات بینندگان