arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

وضعیت مجری تعلیق شده شبکه تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير شبكه تهران گفت: تعيين مجري تابع سياست‌هاي سازمان صداوسيماست و براي انتخاب مجريان روال‌ انتخاب‌ها و اولويت‌هايي وجود دارد كه طبق آن‌ها انجام مي‌شود. اين كه يكي از مجريان در چند قسمت از برنامه حاضر نشده است به اين معني نيست كه اخراج شده است؛ اگر هم سايتي آن را منتشر كرده است از منابع مستندي نبوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مدير شبكه تهران در پاسخ به پرسش ايسنا مبني بر اينكه آيا قدرت ريسك‌پذيري و سعه‌ي صدر مديران رسانه ملي در قبال عملكرد مجريان و هنرمندان و در مواردي حتي اشتباهات آنان، در نهايت به توليد برنامه‌هاي جذاب‌تر نمي‌انجامد؟ گفت: بايد معني وارد شدن به عرصه‌هاي جديد را بدانيم؛ اگر اين مساله به بهاي پا گذاشتن بر روي ممنوعيت‌هاي رسانه‌يي باشد نه، ما بنا نداريم هيچ قانوني را خارج از روال‌هاي ابلاغ شده‌ي سازمان صداوسيما پياده كنيم.

سعيد مقيسه كه به تازگي به سمت مديريت شبكه تهران منصوب شده است، درباره‌ي لزوم حمايت مديران رسانه و كشور از مجريان و هنرمندان براي توليد گفت‌وگوهاي جذاب‌تر تلويزيوني اظهار كرد: وظيفه‌ي ما اين است كه در راستاي قوانين ساري و جاري صداوسيما و البته ميل و نياز مخاطب برنامه‌سازي كنيم؛ در نتيجه اگر شرايط كاري در راستاي قوانين سازمان صداوسيما باشد، حتما براي همه‌ي عوامل اين حمايت را برقرار مي‌كنيم.

او در ادامه درباره‌ي حاضر نشدن مجري «ورزش از نگاه پنج» مقابل دوربين پس از درگيري لفظي وي با مدير عامل باشگاه پرسپوليس، توضيح داد: ما خبري از تعليق اين مجري به كسي نداده‌ايم و تاكنون نگفته‌ايم كه اين مجري اخراج شود و يا اينكه دوباره به برنامه بازگردد؛ در واقع ابلاغي براي مهدي واعظي صادر نكرده‌ايم.

وي افزود: تعيين مجري تابع سياست‌هاي سازمان صداوسيماست و براي انتخاب مجريان روال‌ انتخاب‌ها و اولويت‌هايي وجود دارد كه طبق آن‌ها انجام مي‌شود. اين كه يكي از مجريان در چند قسمت از برنامه حاضر نشده است به اين معني نيست كه اخراج شده است؛ اگر هم سايتي آن را منتشر كرده است از منابع مستندي نبوده است.

مدير شبكه تهران در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره ويژه برنامه‌هاي شبكه تهران در ايام رمضان توضيحاتي را ارائه داد و گفت: سريال «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» تنها مجموعه ماه رمضان خواهد بود كه قبل از افطار پخش خواهد شد. همچنين مسابقه‌اي قبل از افطار طراحي شده است كه مخاطبان از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدير شبكه تهران افزود: جنگ‌ها و جشن‌هاي خوبي براي ماه رمضان در نظر گرفته شه است كه به سمع و نظر بينندگان مي‌رسد.

سعيد مقيسه درباره‌ي زمان پخش سريال «تكيه بر باد» توضيح داد: پخش اين مجموعه قرار است به وقت ديگري غير از ماه رمضان موكول شود.
نظرات بینندگان