arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

کودک ۸ ساله مفقود شده در آبشار لوه پیدا شد/ چوپان روستایی ناجی کودک گمشده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به تلاشهای امدادی تیم های مختلف نجات در والی جنگل و آبشار لوه، گفت: کودک ۸ ساله گمشده با کمک یک چوپان روستایی پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به تلاشهای امدادی تیم های مختلف نجات در والی جنگل و آبشار لوه، گفت: کودک ۸ ساله گمشده با کمک یک چوپان روستایی پیدا شد.

قاسم غریب آبادی  با اشاره به اینکه از غروب دوشنبه دوم خردادماه گزارش مفقود شدن پسربچه هشت ساله به ما واصل شد، اظهار کرد: از همان ابتدا و به سرعت تعداد ۲۰ نفر از نجاتگران پایگاه امداد و نجات تنگراه و جمعیت هلال احمر شهرستانهای مینودشت و گالیکش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه خودروی کمک دار، سک دشتگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات در قالب چهار تیم امدادی دیگر به این عزیزان کمک می کردند، افزود: عملیات نجات تا ساعت ۲ بامداد ادامه یافت، افزود: با روشن شدن هوا از ابتدای صبح مجددا جست و جوها آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه این کودک هشت ساله پس از ساعتی در مسیر روستای کرنگ کفتر با کمک یک چوپان خوش قلب پیدا شد، خاطرنشان کرد: این کودک توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به پائین دست منتقل شده و به مراجع ذیربط و خانواده محترم وی تحویل داده شد.

 عملیات جست وجو در شب گذشته توسط نیروهای مردمی، بسیج و سایر دستگاههای امدادی نیز در جریان بوده و ساعت یک بامداد نیز جلسه ویژه ای در محل حادثه با حضور فرماندار شهرستان و مدیران دستگاههای امدادی، عملیاتی و انتظامی برگزار شد.

نظرات بینندگان