arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

منتظر چه سریال های ایرانی در فیلیمو باشیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال های ایرانی در فیلیمو می توانند در ژانرهای مختلفی نمایش داده می شوند. در صورتی که به هر کدام از این سریال ها علاقه مند هستید می توانید به سادگی و راحتی سریال مورد علاقه خودتان را در فیلیمو دانلود کرده و به تماشای آن بپردازید. سریال های ایرانی مختلف و متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آن ها برای یک گروه سنی خاص و همچنین یک سلیقه منحصر به فرد ساخته شده اند و خوشبختانه وب سایت فیلیمو این موضوع را به خوبی مدنظر قرار داده است.

منتظر چه سریال های ایرانی در فیلیمو باشیم؟

نحوه طراحی وبسایت فیلیمو نیز به این صورت است که می توانید علاوه بر ژانر سریال و فیلم مورد نظر خودتان، در خصوص سال ساخت، نوع محصول، توضیحات مختصر، بازیگران و... نیز اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید. وبسایت رسمی این مجموعه با نام filimo.com شناخته می شود. در ادامه این مقاله سعی کرده ایم تا دو مورد از جدیدترین سریال های ایرانی را که به تازگی در سینمای خانگی از طریق وبسایت فیلیمو منتشر شده اند، برای شما توضیح دهیم و از این طریق معرفی را نیز داشته باشیم.

سریال یاغی

دانلود سریال یاغی یکی از مواردی است که تب و تاب آن، جامعه فیلم دوستان و به اصطلاح فیلم بازان را گرفته است. این نمونه سریال می تواند یکی از موارد جذاب و جالبی باشد که به کارگردانی محمد کارت بوده با بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی جلوه و شکوه بیشتری را نیز پیدا کرده است. در سریال یاغی که به تازگی مجوز ساخت خود را دریافت نموده است، قرار است اتفاقات خاص و مهیجی اتفاق بیفتد. ژانر این سریال نیز خانوادگی، اجتماعی می باشد. در ژانر خانوادگی و اجتماعی لازم است بدانید که معمولا این مدل از سریال ها برای افراد بزرگسال مناسب هستند و بهتر است کودکان از تماشای آن ها خودداری کنند.

منتظر چه سریال های ایرانی در فیلیمو باشیم؟

سریال جدید احمد مهرانفر

مورد بعدی در خصوص سریال جدید جادوگر است. شاید نام این سریال شما را به یاد فیلم های ترسناک و تخیلی بیاندازد، اما باید بگوییم که ماجرا کلا چیز دیگری است. در سریال جدید و خنده دار جادوگر لازم است تا بدانید که کل ماجرا بر اساس طنز می چرخد و همین موضوع سبب می شود که تمام افراد خانواده بتوانند این سریال را تماشا کنند.

در سریال طنز جادوگر که با بازی مجید رضویان و احمد مهرانفر رونق گرفته است، ماجرا بر سر کلاهبرداری و شیادی این دو نفر می چرخد. این دو در ابتدا قصد دارند تا از کشور مهاجرت کرده و به شغل و درآمد ایده آل خودشان در خارج از کشور برسند، اما در همین بین متوجه می شوند که یک راه حل بسیار ساده تر و راحت تر برای پول در آوردن در ایران وجود دارد. این راه حل ساده صرفا شیادی و کلاهبرداری است که از طریق رمالی و جادوگری انجام می دهند. رمالی و جادوگری سبب می شود که این دو گرفتار قانون شوند.

 پس از آزادی از زندان، اما همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهند و به دلیل وسوسه کننده بودن این ماجرا نمی توانند آن را ترک کنند. تمام ماجرای سریال جادوگر حول و حوش همین مطلب می چرخد و اتفاقات طنز و جذابی را رقم می زند.

وبسایت فیلیمو

این موارد دو مورد از جذاب ترین فیلم ها و همچنین جدیدترین فیلم هایی بودند که در وبسایت فیلیمو در حال حاضر در حال پخش می باشند و یا به محض ورود به صنعت سینما به لیست فیلم های در حال پخش افزوده می شوند. اما مسلما در وب سایت رسمی فیلیمو چندین هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دیگر نیز وجود دارد که می توانید هر کدام از آن ها که مطابق با نیازها و خواسته های شما است را دانلود کنید. فیلم های ایرانی دیگر همچون جیران، نوبت لیلی و... می باشند که مطابق با سلیقه های افرادی که نسبت به ژانرهای تاریخی، سیاسی و معمایی و ترسناک علاقه مند هستند، قرار داده شده اند.

در فیلیمو می توانید با خریدن یک اکانت یک ماهه، سه ماهه و یا مدت دار، به تمام آرشیو فیلم و سریال ها دسترسی داشته باشید و از این طریق هر کدام از فیلم و سریال هایی که دوست داشتید را دانلود نمایید و به تماشای آن ها بپردازید.

خوشبختانه به دلیل قابلیت جستجوی پیشرفته و همچنین استفاده از فیلترهای مختلف جستجو، امکان این که بر اساس ژانر فیلم، نوع محصول نمایشی، کشور سازنده و... بتوانید فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید، بسیار بیشتر شده است.

نظرات بینندگان