arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

اولین واکنش ترانه علیدوستی به حواشی «شهرزاد»: از حضور امامی در سریال خبر نداشتم؛ در پایان فصل اول، تازه با او آشنا شدم / وظیفه همه ما بود که می‌دانستیم و این کار را نمی‌کردیم، اما صادقانه می‌گویم که نمی‌دانستیم / این سریال ۵ برابر سرمایه‌اش را به همان آدم برگردانده؛ آن پول و سودش دست من نیست؛ دست آن آدمی است که الان زندان است / دستمزد من نجومی نبود

ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینمای ایران به حواشی سریال «شهرزاد» و محمد امامی، تهیه کننده این سریال در کنفرانس مطبوعاتی کن واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینمای ایران به حواشی سریال «شهرزاد» و محمد امامی، تهیه کننده این سریال در کنفرانس مطبوعاتی کن واکنش نشان داد.

ترانه علیدوستی در نشست رسانه‌ای فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن برای اولین بار به حواشی محمد امامی و محاکمه‌اش واکنش نشان داد.

او گفت: اتفاقات شهرزاد یک تلنگری به همه ما بود. شاید کسی بعد ۶ سال باور نکند اما من با آقای امامی در پایان فصل اول «شهرزاد» تازه آشنا شدم یعنی از حضور این آدم خبر نداشتم و با تهیه‌کننده دیگری قرار‌داد بستم و همه این اتفاق‌ها بعدش افتاد اما من اصلا توجیه نمی‌کنم.

علیدوستی ادامه داد:  وظیفه همه ما بود که می‌دانستیم و این کار را نمی کردیم اما صادقانه می‌گویم که نمی‌دانستیم. پای همه هزینه‌هاش هم ایستادیم همه حرف‌هایش هم شنیدیم و برای همه ما خیلی بد شد اما در کنارش توجه داشته باشید یک سریالی پنج برابر سرمایه‌اش را به همان آدم برگردانده و شما چرا سوالتان از من می‌پرسید؟

او افزود:  آن پول و سودش دست من نیست. من دستمزدی را گرفتم که نجومی نبود و در هر کار دیگری می ‌گرفتم. سود اون پول دست آن آدمه و آن آدم الان زندانه.

نظرات بینندگان