arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

رییس جمعیت هلال احمر: عملیات جست وجو در متروپل آبادان تا زمانی که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات جست و جو و نجات در متروپل آبادان تا لحظه‌ای که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد گفت: نیروهای امدادی و هلال احمر همچنان در کنار مردم بوده و تلاش می‌کنیم عملیات امدادی به بهترین نحو پیش برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات جست و جو و نجات در متروپل آبادان تا لحظه‌ای که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد گفت: نیروهای امدادی و هلال احمر همچنان در کنار مردم بوده و تلاش می‌کنیم عملیات امدادی به بهترین نحو پیش برود.

پیرحسین کولیوند اظهار داشت: عملیات جست و جو و نجات با تمام توان در محل حادثه ادامه دارد و تیم های تخصصی از نقاط مختلف کشور در محل حضور دارند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت تسهیل در روند آواربرداری گفت: اقدامات و عملیات براساس شرایط پروژه تغییر می‌کند، با توجه به اینکه هر لحظه ممکن است شرایط خاص و جدیدی ایجاد شود نیاز است متناسب با آن اقدام کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تفکیک بخش‌های مختلف ساختمان افزود: آواربرداری ضلع شرقی ساختمان توسط قرارگاه خاتم، ضلع شمالی توسط آتش نشانی و جست و جو و نجات توسط جمعیت هلال احمر با جدیت در حال انجام است.

وی گفت: در تلاش برای رسیدن به طبقات زیرین و همکف ساختمان متروپل هستیم اما خطر ریزش ساختمان کناری وجود دارد ،به رغم رعایت تمامی شرایط ایمنی خطر پذیری وجود دارد.

بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان دوم خرداد ماه فرو ریخت.

این حادثه تاکنون باعث مرگ ۱۹ نفر و مصدوم شدن ۳۷ نفر شده است.

نظرات بینندگان