arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۱

بازداشت متهمان اختلاس در بندر امام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: متهمان اختلاس از شرکت بیمه ایران دستگیر شده‌اند و کیفرخواست برای آنان صادر شده است.
به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، احمدرضا رشیدی گفت: با بررسی پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران شعبه بندر امام خمینی(ره)، متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای مجتمع قضایی قدس اهواز با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده با قرار قانونی متناسب در بازداشت به سر می‌برند، گفت: اتهام دستگیر شدگان در این پرونده، اختلاس توام با جعل و مبلغ اختلاس 44 میلیارد ریال است.

رشیدی تصریح کرد: پرونده مذکور توسط بازپرس شعبه هشتم دادسرای اهواز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در خصوص جرایم ارتکابی توسط برخی از روسای ادارات، مدیران و کارکنان دولت که در حوزه شهرستان‌ها به وقوع می‌پیوندد، عوامل موثری دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم آشنایی برخی از مدیران و کارکنان به وظایف قانونی خود، عدم نظارت صحیح و دقیق بعضی از مدیران مافوق، عدم دلسوزی، تعهد و تخصص برخی از کارکنان ادارات دولتی و همچنین خیانت بعضی از این کارکنان اشاره کرد.

رشیدی افزود: برای مثال در ارتباط با پرونده مذکور، متهم اصلی دارای تحصیلات دیپلم و رابطه استخدامی قراردادی با شرکت بیمه است که به رغم داشتن اختیارات وسیع با این سطح تخصص، به دلیل عدم نظارت کافی مسئولان‌، مرتکب اختلاس با مبلغ مذکور شده است.
نظرات بینندگان