arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

حمله به خودرو شخصی یک مامور در سیستان و بلوچستان / پلیس: سرگرد نیروی انتظامی شهید و همسرش مجروح شد

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۲۱:۴۸ شب گذشته خودروی شخصی سرگرد عباس راه انجام، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود مورد شناسایی اشرار مسلح قرار می‌گیرد. او تصریح کرد: بر اثر این تیر اندازی سروان راه انجام، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز مجروح و با حضور نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.

سردار احمد طاهری گفت: ساعت 21:48 شب گذشته خودروی شخصی سرگرد عباس راه انجام، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود مورد شناسایی اشرار مسلح قرار می گیرد.

وی افزود: اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه ای با سلاح کلاش به سمت خودروی این مأموران جان برکف پلیس استان شلیک و از صحنه فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر این تیر اندازی سروان راه انجام ، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان