arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

تعرض ۲۵۰ شهرک‌نشین اسرائیلی به مسجد الاقصی در روز «راهپیمایی پرچم» / یک عضو تندرو کنست و یک خاخام تندرو هم وارد مسجد الاقصی شدند

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: شهرک نشینان اسرائیلی تحت حمایت شدید نیرو‌های پلیس اسرائیل به مسجد الاقصی تعرض کرده و در محوطه‌های آن اقدام به برگزاری آموزه‌ها و مناسک تلمودی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از ساعات اولیه صبح امروز تا این لحظه، صد‌ها شهرک نشین اشغالگر اسرائیلی به مسجد الاقصی تعرض کردند.

به گزارش «انتخاب»، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: شهرک نشینان اشغالگر تحت حمایت شدید نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کرده و در محوطه‌های آن اقدام به برگزاری آموزه‌ها و مناسک تلمودی کردند.

منابع محلی در قدس اشغالی اعلام کردند که ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست و یهودا گلیک خاخام تندرو و جنایتکار اسرائیلی نیز همراه با شهرک نشینان به مسجد الاقصی تعرض کردند.

تا این لحظه بیش از ۲۵۰ صهیونیست وارد مسجد الاقصی شدند.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی به منظور تامین امنیت شهرک نشینان، اعتکاف کنندگان در مصلای قبلی را هم محاصره کرده و آنان را مورد حمله قرار دادند.

شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی تصمیم دارند عصر امروز یکشنبه راهپیمایی پرچم را در قدس اشغالی و محله‌های اسلامی آن برگزار کنند؛ اقدامی که خشم فلسطینیان را در پی داشته و گروه‌های مقاومت به شدت نسبت به برگزاری آن هشدار داده اند.

نظرات بینندگان