arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۱

بازیگران را جو می‌گیرد و خواننده می شوند

موسيقي يك علم است و براي ورود به آن فرد بايد دانش لازم اين علم را داشته باشد، در نتيجه كساني كه وارد اين عرصه مي‌شوند در مقام نوازنده، آهنگساز يا خواننده بايد علم آن را داشته باشند. ورود هنرپيشگان به عرصه موسيقي هم از اين قاعده مستثني نيست. هر يك از ما اگر كار خود را درست انجام دهيم مملكت گلستان مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرق در یادداشتی به قلم کامبیز روشن روان نوشت: اگر واقعا هركس تخصص خود را پيگيري كند كارها به شكل صحيح‌تري انجام مي‌گيرد؛ تا اينكه از يك شاخه هنري به شاخه‌اي ديگر برويم و بدون آنكه تخصص لازم را داشته باشيم و به هنرهاي گوناگون وارد شويم. موسيقي يكي از علوم زمانه است و تمام دست‌اندركاران اين علم بايد تخصص داشته باشند. اما متاسفانه جو جامعه ما اقتضا مي‌كند افرادي كه در اين رشته تخصصي ندارند هم، آهنگي بسازند يا خوانندگي كنند.

فرض كنيد هنرپيشه‌اي در سريالي مي‌درخشد و محبوبيت مي‌يابد. اين شخص به دليل جوي كه پيرامونش وجود دارد و تحت‌تاثير القائات اطرافيان و طرفدارانش فكر مي‌كند اگر وارد عرصه خوانندگي هم شود موفق است. در نتيجه در سريال‌هاي بعدي مي‌بينيم كه اين فرد كم‌كم آهنگ مي‌خواند و بعد از مدتي هم آلبومي از او منتشر مي‌شود.

به نظر من همان‌طور كه يك موسيقيدان وارد عرصه سينما يا پزشكي نمي‌شود هنرپيشه‌ها هم نبايد وارد عرصه موسيقي شوند مگر اينكه علم موسيقي را داشته باشند و تخصص‌هاي لازم را كسب كرده باشند. ورود هنرپيشگان به عرصه موسيقي ورود افراد غيرمتخصص به حرفه‌اي است كه نياز به تخصص‌هاي ويژه‌اي دارد. نتيجه اينكه هركسي تصور كند شب بخوابد و صبح بيدار شود خواننده است اين است كه موسيقي كشور روز به روز به ابتذال بيشتري كشيده خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اصغر سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
6
ای بابا دستمزداشون که بالاست هیچ دغدغه ای هم که ندارند انواع تفریحات رو هم دارند یعنی می خواهید کبک شون خروس نخونه
نظرات بینندگان