arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

جلالی: ریاستم بر منطقه 10 دانشگاه آزاد مردم را خوشحال کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت که ریاستم بر منطقه 10 دانشگاه آزاد مردم را خوشحال کرد البته خودم خیلی مشتاق نبودم.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که شما اخیرا رئیس منطقه 10 دانشگاه‌ آزاد اسلامی شده‌اید، آیا وقت می‌کنید به امورات نمایندگی و مدیریت یک منطقه از دانشگاه آزاد برسید، اظهار داشت:‌ بله، چون منطقه 10 دانشگاه آزاد مربوط به استان سمنان و استان گلستان است، استان سمنان استان خود ماست و معمولا موضوعات آموزش و دانشگاه جزء موضوعات اولویت‌دار برای پیگیری در منطقه است و اگر ما این مسئولیت را نداشته باشیم باز هم در بحث دانشگاه و آموزش عالی پیگیری‌های جدی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان ما در بخش آموزش عالی یک قطب است، افزود: فکر می‌کنم که این مسئله جزئی از همان کارهایی است که ما در منطقه خودمان پیگیری می‌کنیم و فکر نمی‌کنم که منافاتی داشته باشد؛ یعنی تعارض در عمل و وظیفه نیست.

جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا وقت رسیدگی به این امور را پیدا می‌کنید، گفت: بله؛ کما اینکه بنده همین هفته به شاهرود رفتم و هم جلسات خودم را داشتم و هم جلسات مربوط به دانشگاه آزاد.

نماینده مردم شاهرود در پاسخ به این سؤال که ایا انتقادی به شما در خصوص اینکه شما نماینده هستید و نباید امورات دیگری را انجام دهید، صورت نگرفته است، افزود: نه، مردم خیلی هم خوشحال شدند.

جلالی تصریح کرد: هر کاری که انجام دهیم در آن انتقاد هم وجود دارد؛ البته ما خیلی هم مشتاق نبودیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بهزاد س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
اشتباه نكنين، شيفته خدمت به مردم هستند نه تشنه قدرت... برا همين مردم خوشحال ميشن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
چه جالب "مردم را خوشحال کرد"
نظرات بینندگان