arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

ViaBTC، شش سال تلاش بی وقفه برای رشد بلاکچین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ViaBTC، 6 سال تلاش بی وقفه برای رشد بلاکچین

اگر نگاهی به فرایند تکامل استخراج بیت کوین بیندازیم، متوجه می‌شویم که استخراج این رمز ارز از CPU به GPU و در نهایت به ASIC در طول این سال‌ها رسیده است. در واقع به زبان ساده‌تر این رشد در فناوری و پیچیده‌تر شدن فرایند استخراج باعث شده که مسابقه سخت افزاری در بین ماینرها به وجود بیاید.

در واقع با معرفی تراشه‌های ماینینگ پیشرفته‌تر، هش ریت‌های ماینینگ در حال افزایش است و استخراج را به شکلی پیچیده و بسیار قابل توجه، دشوار کرده است. همان‌طور که احتمالاً خودتان هم حدس می‌زنید، این هش ریت‌ها توسط مزارع بزرگ ماینینگ و مؤسسات کلان وقف می‌کند به شکلی که ماینرهای خرده فروش و کسانی که قدرت سخت افزاری کمتری دارند، احتمالاً سخت‌تر قادر باشند که از جریان‌های ثابت درآمدی سودهای زیادی کسب کنند.

همه افراد این روزها می‌توانند با پیوستن به یک استخر ماینینگ از جریان‌های ثابت درآمدی استفاده کنند. هنگام انتخاب یک استخر استخراج از بین استخرهای زیادی که وجود دارد، ماینرها باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرند:

شناخت برند

برای شروع ماینرها می‌توانند بر شناخت برند تمرکز کنند چرا که استخرهای معروف اغلب توسط جامعه ماینرها به رسمیت شناخته می‌شوند که نشانه‌ای از قابل اطمینان بودن آن‌هاست.

تجربه دیگر کاربران و استفاده کنندگان از محصولات و خدمات

تجربه کاربر از محصولات و خدمات یک استخر می‌تواند یک فاکتور مهم در انتخاب استخر باشد. شناخت برند، محصولات و خدمات همگی توسط ظرفیت فنی تیم پشت یک استخر پشتیبانی می‌شود. ظرفیت فنی قوی به یک استخر اجازه می‌دهد تا محیط استخراج با ثبات تری را ارائه دهد که از درآمد استخراج تا حد ممکن محافظت می‌کند.

ViaBTC یک برند قابل اطمینان و اعتماد با سابقه 6 ساله

 در مارس 2016، هایپو یانگ، بنیان‌گذار ViaBTC به طور مستقل شروع به توسعه ViaBTC Pool کرد که نتیجه این تلاش، راه اندازی رسمی این برند در تنها دو ماه بود. در ژوئن همان سال، ViaBTC Pool یک استخر BTC را معرفی کرد. برای بهبود درآمد ماینینگ، استخر روش‌های پرداخت مرسوم را متحول و PPS+ را اختراع کرد که در نوع خود اولین در صنعت استخراج رمزارزها بود.

به غیر از پاداش بلاک، تحت PPS+ ماینرها با توجه به سهم خود، هزینه استخراج روزانه را نیز از این استخر دریافت می‌کردند. این اختراع نه تنها از سوی ماینرها و مؤسسات ماینینگ به رسمیت شناخته شد، بلکه این استخر را در کمتر از 5 ماه از زمان راه‌اندازی به یکی از 5 هشریت برتر برای استخراج BTC در جهان تبدیل کرد.

ViaBTC به عنوان یک استخر استخراج رمزنگاری فراگیر که به پایگاه کاربران جهانی خدمت می‌کند، همیشه به اصول امنیت، شفافیت، انصاف و آزادی پایبند بوده است. این استخر طی 6 سال تلاش اختصاصی، خدمات ماینینگ را برای ده‌ها رمزارز از جمله BTC، ETH و LTC معرفی کرده و با اختراع PPS+ توانسته برند ViaBTC را در جامعه ماینرها به رسمیت بشناسد. احتمالاً همانطور که حدس می‌زنید، استخر ویا بی تی سی یکی از استخرهای ترجیحی در بین ماینرها است.

ViaBTC همواره بر روی نوآوری محصول تاکید دارد!

ارائه تجربیات ماینینگ رضایت بخش برای جذب ماینرهای بیشتر همیشه چالشی است که استخرهای ماینینگ با آن روبرو هستند. ViaBTC همیشه با ارائه محصولات و خدمات جدید بر نوآوری پافشاری می‌کند.

به عنوان مثال این استخر تراکنش‌های شتاب را ارتقا داد و کانال‌های رایگان و پولی را برای پاسخگویی به تقاضای ماینرهای بیشتر ارائه کرد. با اعلان نوسانات هش‌ریت ViaBTC، ماینرها دیگر مجبور نیستند هش ریت خود را پیگیری کنند و زمانی که هش ریت به آستانه تعیین‌شده کاهش پیدا کرد به راحتی می‌توانند از آن مطلع شوند.

ViaBTC همچنین خدمات پوشش ریسک و وام‌های ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد تا به استخراج‌کنندگان در گردش وجوه کمک کند و به آن‌ها اجازه دهد که در شرایط حاد بازار با منابع مالی خود با انعطاف‌پذیری بیشتری برخورد کنند. این استخر بر روی منافع ماینرها متمرکز است، بر نوآوری محصول اصرار دارد. نتیجه این اصرار و تولید محصولات فناورانه جدید این بوده که این استخر توانسته در حال حاضر مجموعه کاملی از محصولات و خدمات منطبق را ایجاد کند تا تجربیات ماینینگ کارآمدتر و راحت‌تری را فراهم کند.

ViaBTC توسط یک تیم قوی پشتیبانی میشود

موفقیت یک شرکت به تیم آن بستگی دارد. ViaBTC همیشه بر این باور بوده است که تیم مهم‌ترین محصول یک شرکت است و تیم خود را هسته اصلی رقابت و همچنین نمادین‌ترین محصول خود می‌داند. این استخر از طریق 6 سال شکار استعداد، یک تیم قوی و جهانی ساخته که همه اعضای آن سابقه فعالیت در شرکت‌های مشهور جهانی را دارا هستند. احتمالاً برای شما هم جالب باشد که بدانید ViaBTC شامل تعدادی از اولین متخصصان، پیشگامان و سرمایه گذاران رمزارزهاست!

مدیر مجموعه کوینکس را بیشتر بشناسید!

هایپو یانگ، بنیان‌گذار ViaBTC به عنوان یک کارشناس فنی، بینش‌های زیادی در مورد امنیت و حسابرسی دارد و به امنیت کد اهمیت بیشتری می‌دهد. از زمان آغاز به کار این مجموعه، استخر هرگز دچار هیچ گونه نقض امنیتی بزرگی نشده به صورتی که این مجموعه به همراه تیم قوی خود توانسته یک محیط ماینینگ ایمن و پایدار را برای ماینرها فراهم سازد.

اگرچه صنعت استخراج رمزارزها دارای ترندها و دوران رکود و شکوه زیادی است، اما ViaBTC هیچگاه به دلیل نوسانات شدید بازار از پیشروی خود دست نخواهد کشید. این استخر قصد دارد که مانند 6 سال گذشته، 6 سال آینده را پر از افتخار، دستاورد و پول بسازد!

 

نظرات بینندگان