arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

واکنش یک حقوقدان به اظهارات رادان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر مرکز حجاب ریحانة النبی از اجرای طرح «خوش حجابی» در قم به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.  

حجت الاسلام و المسلیمن محمد مهدی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ضرورت حجاب و عفاف، اظهارداشت: مرکزحجاب ریحانة النبی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تشویق افراد با حجاب، دو سال پیش طرحی را با هدف شناسایی و حمایت از بانوان خوش حجاب برنامه ریزی کرد که متاسفانه به دلیل نداشتن بودجه لازم این طرح به مرحله اجرایی نرسید.

وی افزود: با پیگیری های مسئولین مرکز و از طرفی با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، این مرکز طرح «خوش حجابی » را از اوایل سال جاری علی رغم کمبود منابع لازم به مرحله اجرا رساند.

مدیر مرکز حجاب ریحانة النبی با بیان این مطلب که این طرح همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)در قم به مرحله اجرا رسید، گفت : این طرح مخصوص دختران 7تا14 ساله بوده و در قالب آن اعضای این مرکز  در سطح شهر، افراد جامعه هدف را شناسایی و با اعطای کارتی، آنها را به عضویت مرکز درآورده و در مراحل بعدی برنامه های متعددی را در راستای حمایت از آنها جهت حفظ حجاب انجام می دهند

وی با اشاره به این‌که در این طرح دختران تا سن 14سالگی تحت حمایت های این مرکز قرار می گیرند، ابراز داشت : اجرای برنامه های تربیتی و دینی ،ارائه بسته های فرهنگی،اجرای مسابقات مختلف و ارائه خدمات تفریحی و استفاده از مراکز تفریحی با همکاری  نهادهای استان از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم پور با بیان این مطلب که در مرحله این طرح با گستره ی محدودی کار خود را آغاز کرده است ادامه داد: تاکنون بیش از 50نفر در این طرح به عضویت این مرکز درآمده و از برنامه های ان بهره می برند.

* اجرای طرح «نسیم عفاف»

وی خاطرنشان ساخت : البته افراد عضو پس از اتمام سن 14 سالگی نیز تحت حمایت این مرکز بوده و رها نمی شوند، بلکه در قالب طرحی دیگری با عنوان «نسیم عفاف» با مرکز ریحانة النبی ارتباط خواهند داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
3
...و در قالب آن اعضای این مرکز در سطح شهر، افراد جامعه هدف را شناسایی و با اعطای کارتی، آنها را به عضویت مرکز درآورده و در مراحل بعدی برنامه های متعددی را در راستای ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
8
این الان واکنش یک حقوقدان به اظهارات رادان بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
6
متن پیامتان هیچ ربطی به تیتر خبر ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
5
کجاش حقوقدان داشت وواکنش کجای صحبت ایشان بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
5
واقعا تیتر خبر و تحلیل حقوقی اصل خبر خیلی جالب و با مسما بود!!
نظرات بینندگان