arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۶۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

احمدی مقدم: مردم کمتر ماهواره می بینند که به خاطر زحمات صداوسیماست

آمار فساد، تجاوز، اغفال كاهش چشمگيري داشته است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه مبارزه پليس در حوزه باندهاي فساد جدي‌تر شده است گفت: آمار فساد، تجاوز، اغفال كاهش چشمگيري داشته است.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم صبح چهارشنبه در حاشيه همايش سراسري معاونان عمليات سراسر كشور درباره وضعيت جرايم اخلاقي در كشور گفت: اولويت پليس اجراي طرح ارتقا امنيت اخلاقي و اجتماعي در فصل تابستان است.

وي با بيان اينكه تابستان به دليل افزايش ساعت روز و همچنين افزايش تعطيلات مردم بيشتر در محيط اجتماع قرار دارند گفت: پليس برخورد با مجرمان، سارقان، مزاحمان و هنجارشكنان را در دستور كار خود دارد تا ميزان جرايم در اين حوزه كاهش يابد.

فرمانده ناجا با بيان اينكه در سه ماهه نخست سال جاري تمامي شاخص‌هاي جرايم به غير از سرقت خودرو و لوازم داخل آن كاهش يافته است گفت: با تدابير انجام شده در خصوص اجراي طرح‌هاي ويژه در حوزه برخورد با مالخران و باندهاي سرقت اميدواريم اين مسئله نيز رفع شود.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه پليس عملكرد خوبي در حوزه امنيت اخلاقي داشته است گفت: به عنوان مثال در حوزه جمع‌آوري ماهواره در شهرستان‌هاي كشور اقدامات خوب و موثري صورت گرفته است هرچند در شهر تهران پيشرفت در اين زمينه سخت‌تر است.

فرمانده ناجا با اشاره به نظرسنجي يك نشريه آمريكايي در مورد ميزان استفاده ايرانيان از گيرنده‌هاي ماهواره‌ گفت: البته من تحقيقات اين نشريه آمريكايي را تاييد نمي‌كنم اما تحقيقات نشان داد كه تنها 20 درصد از شهروندان ايراني از ماهواره استفاده مي‌كنند.

وي افزود: در يكسال گذشته و با توجه به اقدامات انجام شده ميزان استفاده خانواده‌ها از گيرنده‌هاي ماهواره‌اي به نصف كاهش يافته است كه اين مسئله مرهون زحمات صدا و سيما نيز بوده است.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه پليس در حوزه مبارزه با باندهاي فساد نيز جدي‌تر شده است گفت: آمار جرايم اين گونه باندها از جمله فساد، تجاوز، اغفال و غيره كاهش يافته است.

فرمانده ناجا درباره كشف و برخورد با قاچاق محصولات فرهنگي و ضد فرهنگي گفت: فشار در برخورد با قاچاقچيان اين حوزه افزايش يافته است و افزايش كشفيات نشان مي‌دهد كه پليس در اين حوزه نيز توفيقات زيادي كسب كرده است.

وي افزود: قطعا پليس در طرح تابستانه به دنبال افزايش آرامش و كاهش جرايم است.


شورا و شهرداري تهران ظرفيت‌هاي خوبي در حوزه‌ ارتقاي امنيت اخلاقي دارند

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود مبني بر درخواست اعضاي شوراي شهر تهران در مورد حضور پليس در اين شورا گفت: پليس از اين طرح استقبال مي‌كند، چرا كه شوراي شهر تهران و شهرداري تهران ظرفيت‌هاي خوبي در حوزه‌ ارتقاي امنيت اخلاقي دارند.


وضعيت پوشش و ضوابط كاركنان شهرداري تهران مناسب است

وي با بيان اينكه وضعيت پوشش و ضوابط كاركنان شهرداري تهران وضع مناسبي دارد گفت: اگر شهرداري با اقدامات ايجابي خود در حوزه امنيت اخلاقي وارد شود از بار اقدامات سلبي ناجا كم خواهد شد و ناجا مي‌تواند ورود حداقلي به اين مسئله داشته باشد.

احمدي‌مقدم درباره اجرايي‌شدن طرح‌هاي ويژه در ماه رمضان به ايسنا گفت: طبيعتا پليس در ماه رمضان طرح‌هاي ويژه‌اي دارد و اين طرح‌ها عمدتا در بحث ايجاد تسهيلات عبور و مرور در ساعت نزديك به افطار، تنظيم و نظارت اصناف و فروشندگان موادغذايي و همچنين اصناف و فروشندگان سرويس‌دهنده به مسافران است.


برخورد پليس با روزه خواران

وي افزود: تزاحم به روزه‌خواري از نظر شرعي قانوني عرفي و غيره امري ناپسند است و پليس به مانند سال‌هاي گذشته با اين افراد برخورد مي‌كند.

فرمانده ناجا در مورد برخورد پليس با كراوات گفت: پليس متعرض به پوشش كاركنان و مراجعه‌كننده سازمان‌ها نيست اما بايد پذيرفت كه برخي از يونيفرم‌ها با ارزش‌هاي ما در تضاد است.

وي با بيان اينكه انتظار است همه دستگاه‌ها نسبت به اقدامات سازمان‌هاي زيردست خود حساس باشند گفت: وزارت بهداشت به راحتي مي‌تواند در يك بخشنامه اين مسئله را حل كند.

فرمانده ناجا افزود: پليس معتقد است برخي اقدامات به صورت سازمان يافته و هدفمند و در راستاي تغيير ذائقه مردم صورت مي‌گيرد.

احمدي‌مقدم افزود: برخي سازمان‌ها از دربان تا پذيرش و همچنين كادر خدمات‌درماني از يك يونيفرم كه با ارزش‌هاي ما در تضاد است استفاده مي‌كنند كه اين سازمان‌ها و افراد سعي در برندسازي دارند.

وي با بيان اينكه اين مسئله ساده‌اي است كه به راحتي مي‌توان مديريت و مرتفع كرد گفت: لباس متحدالشكل ايرادي ندارد اما بايد لباس منطبق بر ضوابط خاصي باشد.

به گفته فرمانده ناجا، اين گونه پوشش برخي كاركنان سازمان‌ها هنوز عموميت پيدا نكرده است.


تذكرلساني وظيفه عمومي است

احمدي‌مقدم درباره فعاليت برخي سازمان‌ها و گروه‌هاي ديگر در امر تذكر و انتقال بانوان بدحجاب به ايسنا گفت: طبيعا هر دستگاهي كه در حوزه سلبي وارد مي شود، بايد با نيروي انتظامي هماهنگي‌هايي انجام دهد. اما تذكرلساني وظيفه عمومي است و اگر سازماني مردم نهاد، خود راسا به اين اقدام وارد شود تعارضي با نيروي انتظامي ندارد اما در حوزه سلبي بايد با ناجا هماهنگي ايجاد شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
1
14
...وي افزود: در يكسال گذشته و با توجه به اقدامات انجام شده ميزان استفاده خانواده‌ها از گيرنده‌هاي ماهواره‌اي به نصف كاهش يافته است كه اين مسئله مرهون زحمات صدا و سيما نيز بوده است. !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
17
فرمانده ناجا ..... گفت: تحقيقات نشان داد كه تنها 20 درصد از شهروندان ايراني از ماهواره استفاده مي‌كنند.
در پاسخ باید گفت:
به به چه تحقیقات دقیقی پس حتما بقیه تحقیقاتتان هم به همین صورت با دقت انجام می گیرد
وي افزود: در يكسال گذشته و با توجه به اقدامات انجام شده ميزان استفاده خانواده‌ها از گيرنده‌هاي ماهواره‌اي به نصف كاهش يافته است كه اين مسئله مرهون زحمات صدا و سيما نيز بوده است.
برنامه های صدا و سیما که واقعا در حد فوق العاده عالی است !!!!!!( البته از دید صاحب نظران )و لی ما مردم عادی وقتی که تلویزیون را روشن می کنیم باید هر چند ثانیه ای یکبار کانال ها را عوض کنیم از بس که برنامه هاش تکراری و بی محتوا هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
21
واقعا چرا مسولین مملکت ما!! نه ببخشین مملکتشون فکر میکنن هرچی بگن ما رعيتها باورمون میشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
16
اصلا آمارهاش حرف نداره .دقيق دقيق
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
21
20% ؟!! فقط تو ساختمون 15 واحدی ما 14 واحد ماهواره دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
15
سردار عزیز اگه در امور دیگر مثل جرائمی چون دزدی و... دقت امارتون مثل استفاده کنندگان ماهواره باشد
که واویلاست اگه اون عینک قشنگتو از رو چشم زیبایتان بردارید پی میبرید که در سایه سدا وصیما امار استفاده کنند گان ازماهواره نه تنها نصف نشده بلکه دو برابر شده!!!!!!!!!!!!!!!!! پیاده شو با هم بریم سردار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
1
15
آقای احمدی مقدم به خدا مشکل ما فقط ماهواره نیست مگه از وضع اقتصاد خبر ندارید تورو خدا بس کنید
معترض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
16
ایشون چرا ازعینک دودی استفاده میکنه.فکر میکنم عینک دودی هم مثل کراوات از مظاهر غرب بشمار میرود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
4
خدا شفا بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
3
هیچی ندارم که بگم دارم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
2
بهش میگم.
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
2
حداقل میگفتید 50 درصد که قابل باور باشه
نظرات بینندگان