arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

ادعای وزیر خارجه اسرائیل: ونزوئلا بودجه برنامه هسته ای ایران را تامین می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ونزوئلا در ازای تحقق وعده ایران به این کشور مبنی بر گسترش به اشتراک گذاری پیشرفت های نظامی، در حال تامین بودجه برنامه هسته ای ایران است.
 
به گزارش فارس به نقل از روزنامه "تایمز" اسرائیل"، "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) در جریان دیدار با "آلفیو پیوا مسن" معاون اول رئیس جمهوری کشور کاستاریکا در آمریکایی مرکزی، مدعی شد که ونزوئلا در حال کمک به تامین بودجه برنامه هسته ای ایران در ازای تحقق وعده ایران در زمینه به اشتراک گذاری پیشرفت های نظامی آتی میان دو کشور است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام نکرد که بر اساس چه اطلاعاتی چنین ارزیابی و ادعایی کرده است.

در ادامه این خبر آمده است که "هوگو چاوز" رئیس جمهوری ونزوئلا از حامیان سرسخت ایران و "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران محسوب می شود؛ رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا هفته گذشته در "کاراکاس"، پایتخت ونزوئلا در آمریکایی جنوبی، با یکدیگر دیدار کردند و متعهد شدند تا از طریق همکاری با یکدیگر به جنگ با امپریالیسم بپردازند.

به نوشته این سایت اسرائیلی رئیس جمهوری ایران اوایل سال جاری میلادی در سفری رسمی عازم آمریکای لاتین شد تا حضور ایران در آن منطقه را پر رنگ کند و به امضای قراردادهای تجاری جدید بپردازد.
نظرات بینندگان