arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

۲ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شد / علت: عدم رعایت موازین شرعی

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۲ باشگاه ورزشی بدنسازی و بیلیارد به دلیل عدم رعایت موازین شرعی در این شهر مهر و موم شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۲ باشگاه ورزشی بدنسازی و بیلیارد به دلیل عدم رعایت موازین شرعی در این شهر مهر و موم شد.

هاشم نعمتی افزود: یکی از این ۲ باشگاه یک مجموعه بدنسازی بود که برای تبلیغ مجموعه خود اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان ورزشکار باشگاه در فضای مجازی کرده بود.

وی ادامه داد: باشگاه دیگر یک مجموعه بیلیارد بود که بدون مجوز فعالیت و در ضمن مشروبات الکلی نیز توزیع و سرو می کرد که در نهایت باشگاه یاد شده مهر و موم شد و مسوول باشگاه نیز هم اکنون در زندان به سر می برد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد به فعالیت باشگاه های فاقد مجوز در مشهد اشاره کرد و گفت: بسیاری از باشگاهها در حال طی مراحل قانونی برای کسب مجوز هستند و البته در این بین برخی باشگاه ها نیز اخطار گرفته یا مهر و موم شده اند اما تخلفات آنها از نوع موارد یاد شده نیست.

نعمتی شمار باشگاه های ورزشی در این کلانشهر را حدود هزار و ۵۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به اتمام محدودیتهای کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاهها و مجموعه های ورزشی و همچنین آغاز فصل تابستان و اوجگیری دوره های ورزشی تابستانی برای دانش آموزان نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است.  

نظرات بینندگان