arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

این بار نام علی دایی مطرح می شود تا متسو فردا مربی پرسپولیس شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی ؛ با انصراف علی پروین حالا این نام را گزینه اصلی ایرانی برای نیمکت پرسپولیس می دانند.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر ؛ فازی جدید از سناریوی محمد رویانیان برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس کلید خورد. در این نقشه گام به گام ، رویانیان که با متسو از ابتدا به توافق رسیده بود برای امضای قرارداد با او باید باند منتقدان این مربی روی سکوها را منفعل می کرد. آنهایی که در تمرین تراکت توزیع کردند و اگر کار به بازی های ابتدایی می رسید هیچ بعید نبود سناریوی سال قبل از همان بازی دوم تیم در تهران آغاز شود. به همین دلیل ، ناگهان نام علی پروین به میان آمد تا همه شوکه شوند. بسیاری از بازیکنان بزرگتر تیم مثل علی کریمی که متسو را به دلیل مدیر برنامه هایش نمی پسندیدند در بوته انتخاب از میان پروین و متسو بی شک مرد فرانسوی را مرد رویاهای شان بنامند.

علی پروین با وسوسه پیشنهاد رویانیان پا به میدان گذاشت و خیلی زود در تمرین طعم تلخ اعتراض را چشید تا پی ببرد بهترین کار برای او همان چسبیدن به سمت تشریفاتی مدیر راهبردی تیم است!

با این تاکتیک کریمی و پروین ، در موضع اقلیت قرار گرفتند و به گوشه رینگ رفتند اما گزینه بعدی که نامش بلافاصله پس از انصراف علی پروین مطرح شد کسی نبود غیر از علی دایی . او که نامش نماد اعتراض است اما به محض طرح نامش 3 گزینه از بازیکنان تیم در آستانه جدایی قرار می گیرند و این فرصتی طلایی ست تا هواداران او هم بپذیرند برای حفظ انسجام تیم ، بهتر است دایی نیاید پس چه کسی در دسترس می ماند؟ برونو متسو گزینه فرانسوی که بهترین پیشنهاد مالی را به رویانیان داده و شرایط مدیر تیم را هم پذیرفته است. این سناریو ، نزدیک ترین ایده به واقعیت است که احتمالا تا عصر رخ می دهد مگر اینکه واقعا فشاری باشد برای آوردن مربی ایرانی به تیم و یا اینکه یکی از گزینه های خارجی رقمی معقول تر را به سردار پیشنهاد دهد.
نظرات بینندگان