arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

الهامی: سرمربیگری استقلال را به الکساندر نوری تبریک می‌گویم

ساکت الهامی درمورد اینکه آیا باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم با وی مذاکره کرده است، اظهار داشت: این مذاکره جدی نبود. من هم شنیدم الکساندر نوری سرمربی استقلال شده و برای او و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا هرکس به این تیم بیاید، اعتباری که استقلال به آن شخص می‌دهد خیلی مهم تر از اعتباری است که او به استقلال می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سرمربی سابق نساجی گفت: مذاکرات من با استقلال جدی نبود اما به نوری سرمربیگری این تیم تبریک می‌گویم.

ساکت الهامی درمورد اینکه آیا باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم با وی مذاکره کرده است، اظهار داشت: این مذاکره جدی نبود. من هم شنیدم الکساندر نوری سرمربی استقلال شده و برای او و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا هرکس به این تیم بیاید، اعتباری که استقلال به آن شخص می‌دهد خیلی مهم تر از اعتباری است که او به استقلال می‌دهد. تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و فولاد نیز همین شخصیتی را دارند و هر فردی به این تیم‌ها بیاید، زیرمجموعه تیم است‌.

وی درمورد اینکه آیا نوری گزینه مناسبی برای استقلال است، ادامه داد : سرمربیگری استقلال افتخاری است که نصیب نوری شده است. می‌دانم باشگاه او را رسمی معرفی نکرده اما اجازه بدهید درمورد اینکه آیا گزینه خوبی برای این تیم است صحبت نکنم زیرا همکار ما است و قطعا مسئولان باشگاه با توجه به هدفی که دارند، تمام زوایای کار را در نظر گرفته‌اند که دنبال نوری رفتند. مهم این است مردم از این انتخاب خوشحال باشند.

سرمربی سابق نساجی درخصوص قطعی بودن محرومیت پنج جلسه ای خود، گفت: یکی از دلخوری های من از باشگاه نساجی همین بود. نامه ای را که باید به من می‌دادند تا به جلسه کمیته انضباطی بروم و از خودم دفاع کنم به من ندادند. به جز من ۵-۴ نفر دیگر هم بودند که به آنها نامه دادند و از خودشان دفاع کردند.

الهامی درباره اینکه آیا باشگاه نساجی با او لج کرد، پاسخ داد: نه. ظاهراً روز بازی با مس رفسنجان بوده که مدیرعامل باشگاه گفته به الهامی این موضوع را نگویید زیرا قبل بازی به هم می ریزد. بعد از بازی هم آن اتفاقات افتاد که در رختکن خداحافظی کردم. آن موضوع همه چیز را به هم ریخت و ناگهان دیدم پنج جلسه محروم شدم. البته این محرومیت دو جلسه بود و سه جلسه آن تعلیقی به خاطر اتفاقات دیدار نساجی و گل گهر بود که فقط سه روز از وقت این محرومیت تعلیقی مانده بود. سپس به کمیته انضباطی رفتم و ادله خود را دادم. این کمیته هم قبول کرد اما گفت باید به استیناف بروی. کمیته استیناف هم امروز رای می‌دهد.

وی اضافه کرد: البته حدادیان لطفی کرده که باید از او تشکر کنم. او اسم مرا به عنوان سرمربی از لیست نساجی درنیاورده بود اما به این دلیل که ممنوع الورود به ورزشگاه بودم، این محرومیت حساب شده است.

مربی اسبق استقلال درباره مخالفت بازیکنان این تیم با برکناری ناصر حجازی در سال ۸۶ و مقابل اتوبوس تیم ماندن برخی نفرات مثل علیرضا منصوریان برای اعلام این موضوع، توضیح داد: همه بچه ها در آن جلسه بودند و حتی منصوریان به نمایندگی از همه بچه‌ها مقابل در باشگاه استقلال ایستاد. تعدادی از طرفداران هم بودند‌. ناصر خان برکنار نشد و می‌توانست بماند. شرط گذاشته بودند که باید استقلال از پنج بازی ۱۰ امتیاز بگیرد اما در چهار بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم و این شرط محقق شد اما حجازی گفت من نمی‌مانم.

الهامی اضافه کرد: حجازی پس از این اتفاقات می‌خواست برود و هرچه اصرار کردند، نماند. در نهایت قبول کرد به عنوان مدیر فنی بماند‌. یادم است آن روز در امجدیه شماره یک تمرین داشتیم اما بیشتر تمرینات مان زمین شماره دو این مجموعه بود. روزی که این شرط را برای حجازی گذاشتند به اعضای کادرفنی گفت می‌مانم زیرا می‌توانم این امتیازها را بگیرم اما بعدش دیگر نمی‌مانم و توانایی خودم را ثابت می‌کنم. به نظر من کنار گذاشتن ناصرخان فنی نبود و بیشتر از سازمان ورزش و ... فشار می‌آوردند. علی فتح الله زاده در عمل انجام شده قرار گرفت.

وی در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر عنوان کرد: آن دوره علی آبادی، رییس سازمان بود که صبر کمی داشت. حجازی هم این مسائل را قبول نداشت که کسی به او حرف بزند. به همان اندازه که قلب خیلی رئوف و مهربانی بود، مدیریت خاصی داشت. در هیچ کدام از مربیانی که با آنها کار کردم، چنین جذبه ای ندیدم.

نظرات بینندگان