arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش: غربی‌ها زمانی حمله به خاک ایران را در دستور کار خود قرار داده بودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: غربی‌ها زمانی حمله به خاک ایران را در دستور کار خود قرار داده بودند اما پس از انجام بررسی و تحلیل‌های متعدد دکترین نظامی، مستکبرین به این نتیجه رسیدند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اجازه چنین جسارتی را به آنان نخوهند داد.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه نهمین دوره رهایی گروگان در تیپ 65 نیروی زمینی ارتش در مرکز تیپ 65 هوابرد با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو برگزار شد.

امیر پوردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت 72 تن از گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی توسط منافقین کوردل، شرایط کنونی منطقه را شرایطی حساس خواند و گفت:‌ متاسفانه هنوز هم کوردلانی که با انقلاب اسلامی و مردم ایران دشمنی می‌کنند وجود دارند.

وی افزود:‌ پس از حادثه 11 سپتامبر، استکبار جهانی با هدف تسلط بر منطقه و دسترسی به منابع اقتصادی آن وارد خاورمیانه شد و در کشورهایی مانند افغانستان و عراق با ادعای دروغین نابودکردن طالبان و از بین بردن سلاح‌های کشتار جمعی این کشور‌ها را به اشغال خود درآورد و جنایات متعددی در این کشورها مرتکب شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در خاورمیانه، اظهار داشت:‌ غربی‌ها زمانی حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده بودند اما پس از انجام بررسی و تحلیل‌های متعدد دکترین نظامی، مستکبرین به این نتیجه رسیدند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروی انسانی کارآمد،‌ ورزیده،‌ مومن،‌ متعهد و ولایتمدار و در راس آن داشتن رهبری فرهیخته و آگاه و با بصیرت هیچ‌گاه اجازه چنین جسارتی را به آنان نخوهند داد.

پوردستان ادامه داد:‌ پس از ناامیدی استکبار جهانی از حمله نظامی به ایران، دشمنان رویکرد خود را به سوی جنگ نرم و نیمه سخت با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

وی تأکید کرد:‌ کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با برپایی رزمایش‌های متعدد و آموزش فنون نظامی در عالی‌ترین سطح، هر روز نیرومندتر و کارآمدتر از گذشته در زمین،‌ هوا، دریا و زیر سطح با هر نوع تهدید احتمالی به مقابله برمی‌خیزند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به نیروهای ویژه تیپ 65 اظهار داشت:‌ در عرصه مبارزه با دشمن، نیروهای ویژه و کماندوها از جایگاه خاصی برخوردار هستند و شما امروز به عنوان سلاحی هوشمند و متعهد به نظام باید در عمق خطوط دشمن راه یافته و برای جلوگیری از هرگونه توطئه احتمالی انجام وظیفه کنید.

پوردستان اتحاد بین ارتش، سپاه پاسداران،‌ نیروی انتظامی و بسیج مردمی را اتحادی مقدس و ناگسستنی خواند و خاطرنشان کرد:‌ در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، نیروهای مسلح و ملت ایران با از خودگذشتگی و ایثار از مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور دفاع می‌کنند.
نظرات بینندگان