arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

حمله به یک آمبولانس در حومه مشهد / متهم دستگیر شد

مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد از دستگیری عامل حمله به یک آمبولانس در بخش رضویه در حومه مشهد خبر داد. وی افزود: در این حادثه شیشه‌های آمبولانس شکسته شده و صدمات سنگینی به آن وارد شد. این آمبولانس جزو آمبولانس‌های پیشرفته ما بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی پیدا می‌شود، اما از امروز به دنبال تعمیر این آمبولانس هستیم تا مجددا به چرخه خدمت‌رسانی بازگردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد از دستگیری عامل حمله به یک آمبولانس در بخش رضویه در حومه مشهد خبر داد.

محمد علیشاهی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته درخواست اعزام آمبولاس برای یک مشاجره خانوادگی در بخش رضویه در جاده مشهد به سرخس می‌شود. متاسفانه پس از رسیدن آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان مردی از خانه خارج می‌شود و به یکباره با یک چوب به آمبولانس حمله‌ور می‌شود و خسارات سنگین و شدیدی به خودروی مزبور وارد می‌کند. این موضوع سبب می‌شود این آمبولانس از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج شود.

وی افزود: در این حادثه شیشه‌های آمبولانس شکسته شده و صدمات سنگینی به آن وارد شد. این آمبولانس جزو آمبولانس‌های پیشرفته ما بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی پیدا می‌شود اما از امروز به دنبال تعمیر این آمبولانس هستیم تا مجددا به چرخه خدمت‌رسانی بازگردد.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد ادامه داد: خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسید و فرد ضارب نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. مطمئنا هزینه‌های وارد شده از وی اخذ می‌شود و روند قضایی او شدیدا طی خواهد شد.

وی اضافه کرد: خارج شدن هر آمبولانس ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد می‌کند که متاسفانه این موضوع در ماه‌های اخیر تکرار شده است. در واقع طی ۲ ماه گذشته حین ماموریت به یکی از همکاران ما آسیب وارد شد. همچنین به ۲ آمبولانس نیز صدمه وارد کردند.

علیشاهی ادامه داد: همچنین متاسفانه شاهد تعرضات کلامی به همکارانمان هستیم. از اول سال تاکنون ۱۲ مورد تعرضات کلامی داشته‌ایم که البته بیش از این بوده است اما خیلی از این موارد را ماموران ما گزارش نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: آسیب زدن به آمبولانس و اعمال خشونت علیه پرسنل و ماموران اورژانس سبب تاخیر در خدمت‌رسانی به مردم شده و برای خاطیان تبعات قانونی جدی دارد. اگر در این بین برای فرد دیگری اتفاقی بیفتد، فرد ضارب باید پاسخگو آن نیز باشد.

نظرات بینندگان