arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

استاندار گلستان: خشک شدن خلیج گرگان هستی استان گلستان را تهدید می‌کند

استاندار گلستان اظهار داشت: خشک شدن خلیج گرگان، هستی استان گلستان و استان‌های همجوار را تهدید می‌کند. وی افزود: با دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر برای تسریع در انجام کار هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار گلستان گفت: با دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر برای تسریع در انجام کار هستیم.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: خشک شدن خلیج گرگان، هستی استان گلستان و استان‌های همجوار را تهدید می‌کند.

وی افزود: با دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر برای تسریع در انجام کار هستیم.

زنگانه گفت: طرح طبیعت‌گردی و گردشگری جزیره آشوراده که همه مجوزهای لازم را اخذ کرده و نیازمند تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی است، با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند حمایت و پشتیبانی این وزارتخانه جهت تبیین اهمیت طرح برای تصویب و اجرای آن هستیم.

استاندار گلستان اظهار کرد: از حمایت شما برای اختصاص مبلغ 100 میلیارد تومان در پایان سال گذشته برای تکمیل زیرساخت های استان قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از همین محل، آسفالت راه دسترسی به ساحل چارقلی، تکمیل زیرساخت برای دسترسی به آبشار زیارت و چند پروژه گردشگری دیگر در حال انجام است.

نظرات بینندگان