arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

گاز پیک‌نیکی، آبشار مصنوعی چندین میلیاردی گرگان را به آتش کشید

آبشار مصنوعی واقع در منطقه گردشگری ناهارخوران در آتش غفلت یک مسافر سوخت. رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته مسافری در پشت آبشار در محدودی جنگلی آبشار بیتوته کرده بوده که متاسفانه گاز پیک نیکی آن‌ها دچار حریق می‌شود و این مسافر گاز را به سمت آبشار پرتاب می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گاز پیک‌نیکی، آبشار مصنوعی چندین میلیاردی گرگان را به آتش کشیدباشگاه خبرنگاران: آبشار مصنوعی واقع در منطقه گردشگری ناهارخوران در آتش غفلت یک مسافر سوخت.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان این باره گفت: ساعت ۱۴:۳۷ امروز چهارشنبه اول تیرماه، نگهبان آبشار مصنوعی در محل ناهارخوران با آتش نشانی تماس گرفت که بلافاصله ماموران ایستگاه عملیاتی ۶ به محل اعزام شدند.

او افزود: بعداز ۴ دقیقه تیم اول وارد صحنه آتش سوزی شده و با مواجه با آتش سوزی گسترده در محل آبشار عملیات اطفا را شروع کردند و تیم دوم و تیم محیط زیست در ادامه برای کمک در انجام عملیات اطفا آتش سوزی اضافه شدند.

صفری خاطر نشان کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته مسافری در پشت آبشار در محدودی جنگلی آبشار بیتوته کرده بوده که متاسفانه گاز پیک نیکی آن‌ها دچار حریق می‌شود و این مسافر گاز را به سمت آبشار پرتاب می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان عنوان کرد: همین امر باعث آتش سوزی بدنه آبشار می‌شود و با توجه به اینکه بدنه آبشار فایبرگلاس بوده در اثر آتش سوزی شعله ور شده و با گسترش آتش دچار حریق بخشی از آبشار شد.

گفته می‌شود برای ساخت این آبشار مصنوعی چندین میلیارد تومان هزینه شده بود.

نظرات بینندگان