arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

شاخص بورس، امروز ۴ تیر ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۳هزار واحدی روبرو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۳هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۷ میلیارد و ۱۸۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان در بیش از ۴۴۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۳ هزار و ۵۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و بانک صادرات با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان در ۲۴۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۶ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۵۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پلیمر آریا ساسول و پتروشییم تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های فرابورس ایران، بهمن دیزل و بیمه کوثر بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نظرات بینندگان